fbpx

Brand Story: Milyen a jól felépített márkatörténet?

Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet. 

Miután megvan az ötlet a zsebedben, hogy mit fogsz csinálni, kitaláltál hozzá egy jó nevet, amivel el tudsz indulni a piacon, akkor nincs más hátra, minthogy megfogalmazd a saját brand story-dat, azaz márkatörténetedet. A Brand Story Mesterkurzus pont ebben segíthet neked, amit azoknak ajánlok, akiknek már megvan az elköteleződése, hogy megvalósítsa az álmat, de szüksége van egy gyakorlatias útmutatóra és egy akciótervre.

brand story


Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet.
 A hitelesség persze az egyik legfőbb szempont ennél a fázisnál is, hiszen csak akkor fognak bízni benned, ha látják, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz és jó is vagy a saját területeden. Hogyan tudod ezt megmutatni a külvilágnak? Ebben segít neked a Brand Story Mesterkurzus, hogy meg tudd fogalmazni az üzeneteidet, a missziódat és később ezek mentén a bemutatkozásodat a legfontosabb online felületeidre.

A Brand Story Mesterkurzusra ITT tudsz beiratkozni!

Miért jó, ha van egy összeszedett márkatörténet a zsebedben? Használhatod …

  • Szlogen vagy célmondat megfogalmazásához
  • Manifesto, azaz bemutatkozás rövid és hosszú leírásához
    (Ezt használhatod a közösségi oldalak felületein, weboldal Rólam menüpontjához, vagy bármilyen pr-anyagban, amiben be kell mutatnod magadat és a márkádat.)
  • Termék vagy szolgáltatás promóciójához

A kurzus alatt segítek összeszedni a gondolataidat, rávilágítok, hogy milyen kérdéseket érdemes feltenni magadnak, mielőtt megfogalmaznád a bemutatkozásodat és hogy milyen szempontokra érdemes odafigyelni, ha azt szeretnéd, hogy valóban felfigyeljenek rád és a márkádra. A siker kulcsa nem kizárólag abban áll, hogy milyen terméket árulsz vagy milyen szolgáltatást nyújtasz, sokkal inkább abban, hogyan tálalod ezt a leendő ügyfeleid előtt. Amikor magunkat kell bemutatni, hajlamosak vagyunk vagy alulértékelni a tudásunkat, vagy egyszerűen lebecsülni önmagunkat, éppen ezért segítek abban, hogy reálisan lásd mindezeket és hitelesen tudd prezentálni a valódi értékeidet mások felé. Ha elvégzed ezt a kurzust, olyan kérdésekre kapsz választ, mint például:

  • Miért csinálod azt, ami csinálsz?
  • Mi a küldetésed?
  • Milyen az egyéni hangvételed?
  • Mi a te történeted?

Ha kíváncsi vagy, hogy a Brand Story Mesterkurzus pontosan mit adhat neked és mi a célja, akkor hallgasd meg a bemutatkozó videót, amelyben elmondom, hogy miért lehet hasznos neked ez a téma. A kurzust bárhonnan kényelmesen elvégezheted, nem kell hozzá semmilyen különösebb előismeret. Minden fogalmat és felmerülő kérdést tisztázni fogunk a kurzus leckéiben, ahol lehetőséged van kérdezni is, ha valami nem világos. A kurzus során segítek az alkotói folyamatban, hogyan fogalmazhatod meg a küldetésedet, szlogenedet, bemutatkozásodat, termék -vagy szolgáltatás leírásodat. Az egymásra épülő leckékkel pedig abban támogatlak, hogy jó benyomást kelts a piacon.

⁎⁎⁎

Ha szeretnél még több inspirációt kapni a tudatos vállalkozói élethez és egy jól működő életmódmárka felépítéséhez, akkor a Blogomon további értékes és ingyenes cikket találhatsz! Ha tetszett ez a cikk, akkor küldd át ismerőseidnek, akiket szintén érdekelhet!

Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról és még exkluzívabb írásokról, akkor iratkozz fel a weboldal alján található hírlevélre, s az elsők között fogsz értesülni minderről!

Ha még mindig kíváncsi vagy, akkor pedig …

Kövess a Facebook-on is!
Kövess az Instagram-on is!

⁎⁎⁎

Képek forrása: Unsplash.com

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .