fbpx

Brand Styling folyamata

A Brand Styling egy olyan kreatív módszertan, amely segítségével a kezdő márkaépítők lépésről lépésre képesek elsajátítani a fontosabb mérföldköveket és elvégezni a hozzá tartozó gyakorlati teendőket és feladatokat. A legfontosabb, hogy aki benne van a folyamatban, vagyis rálépett a megvalósítás útjára, az úgy érezze, hogy nincsen egyedül és a menet közben felbukkanó nehézségek/kihívások ellenére izgalmas utazásnak élje meg ezt az időszakot. A Brand Styling egymásra épülő lépései segítenek abban, hogy …

  • átlásd a legfontosabb mérföldköveket,
  • képes legyél felállítan egy megvalósítási ütemtervet,
  • az operatív feladatok mellett lásd a márkaépítés kreatív oldalát is,
  • tudd, hogy mikor minek van itt az ideje,
  • ne kapkodj és ne hozz meggondolatlan döntéseket,
  • felelősen és ésszerűen költsd el a rendelkezésre álló büdzsét,
  • átlásd, hogy mivel jár egy márka elindítása a piacon,
  • feltérképezd és megismerd a saját piacodat,
  • egységes vizuális megjelenésed legyen,
  • megtanulj minőségi tartalmat gyártani, ami másokat is érdekelhet,
  • el tudd mesélni a saját történetedet,
  • merd megmutatni magadat az online felületeiden,
  • kitarts az álmaid mellett.

Még hosszan folytathatnám a sort, de ennek az írásnak most inkább az a célja, hogy egyáltalán letisztázzam, hogy mit is jelent a márkaépítés és mennyire komplex folyamat ez, aminek tulajdonképpen soha nincsen vége. A saját otthonunk berendezéséhez tudnám hasonlítani, amit szintén évekig csinosítgatunk, tökéletesítgetünk, hogy a lehető legjobban tükrözze a személyiségünket és kiszolgálja a kényelmünket. Egy életmódmárka létrehozása pont ugyanekkora elköteleződéssel és erőforrások befektetésével jár.

Ha megtanulod azt, hogy …

Ha komolyan a fejedbe veszel valamit, akkor nincsen lehetetlen. Csak tudnod kell, hogy merre indulj és biztosnak kell lenned abban, hogy képes vagy elérni a céljaidat.

akkor igazán közel kerülhetsz ahhoz, hogy megvalósítsd az álmaidat és ezen a folyamaton keresztül megtaláld önmagadat abban, amit csinálsz. Nekem ez a misszióm.

Ha szeretnél egy igazán kreatív közösség tagja lenni, akkor csatlakozz a Francy Online Akadémiához és indulj el a márkaépítés izgalmas útján. Én itt vagyok melletted és segítek, hogy örömödet leld a saját terveid megvalósításában és ne nyűg legyen számodra.

Válj igazi modern vállalkozóvá!

Mit kapsz, ha csatlakozol az akadémiához?

  1. Automatikusan megkapod a 3 Napos Ingyenes Self-Branding Minitréninget. Ehhez nincs más teendőd, csupán fel kell iratkoznod és én már küldöm is a leckéket.
  2. Ezentúl hetente motivációs leveleket küldök majd Neked, de csupa hasznos tudásanyagot, információt, segédanyagot vagy új lehetőséget osztok meg Veled. Tiszteletben tartom, hogy mindenkinek értékes az ideje, ezért tényleg olyan tartalmat állítok össze, ami hasznodra válik a hétköznapokban a márkaépítés területén.
  3. Csatlakozhatsz a Francy Business – tudatos életmódmárka építők közösséghez, ahol felteheted a menet közben felmerülő kérdéseidet és visszajelzést kaphatsz más igényes és tudatos vállalkozóktól, akik hasonló helyzetekkel állnak szemben, mint Te magad. Ebben a biztonságos, támogató közegben óriásit fejlődhetsz, meglátod!

A Brand Styling folyamatának lépcsőfokai

ALAPOZÁS

  • Névadás – hogyan nevezzem el a márkámat?
  • Brand Story – mi az én történetem?
  • Mik az alapvető értékek, amelyeket a márkámmal képviselek?
  • Mi a célom a márkámmal?

TERVEZÉS

  • Mik a legfőbb stílusjegyeim, amelyek megkülönböztetnek a piacon?
  • Milyen legyen a vizuális koncepcióm?
  • Mi lesz a termékem / szolgáltatásom?
  • Hogyan érjem el a célközönségemet?
  • Hol és hogyan kommunikáljak?
  • Milyen üzenetekkel vonzzam be a leendő ügyfeleimet?

KIVITELEZÉS

  • Hogyan gyártsak minőségi tartalmat?
  • Mi legyen az online marketing stratégiám?
  • PR- és marketing: mire jó és miért van rá szükségem?

Ennek a kreatív folyamatnak az első két állomása, hogy elnevezem a projektet, márkát, amit szeretnék felépíteni, majd megfogalmazom, hogy mi az én történetem, mit kell rólam tudni és milyen üzenetekkel fogok kommunikálni. Ezeken a fázisokon mindenki keresztül megy, így Te sem úszhatod meg. Én magam is végigcsináltam anno, ez nem titok.

Ehhez a két fázishoz már elérhetők az online kurzusok a Francy Online Akadémián.

Névadás Mesterkurzus

A kurzus során rövid fókuszált keretrendszert adok, amely segítségével rávezetlek, hogyan tudod letisztázni magadban és kiválasztani a megfelelő elnevezést / címet a vállalkozásodhoz, márkádhoz, termékedhez, projektedhez.

Segítek megtalálni azt a nevet, ami egyértelműen kifejezi azt, amit csinálszezáltal egy inspiráló ötletgyűjtési folyamaton keresztül egy komplett választékot hozhatsz létre mesés nevekkel, ami segít abban, hogy összehangolt döntéseket hozz és büszke lehess a márkanevedre, ami az elkövetkező években része lesz az életednek és téged fog szimbolizálni. Van, akinek adott a név, de vannak akik nagyon sokat szenvednek ezzel és én nekik szeretném megkönnyíteni ezt a fázist, mert a jövőben sok múlhat rajta. 

Egy jól megalapozott név könnyen örökíthető, jó üzleti kapcsolatokat vonzhat be és általa könnyen felismerhető, megbízható lesz a márka, ami megkönnyíti a vásárlók számára a döntést, hogy téged válasszanak. 

A kurzusról:
A kurzus összesen 6 fejezetből és 13 leckéből áll
A kurzus elvégzéséhez szükséges idő összesen 60 perc (De bármikor megállítható!)
30 perc videó
10 db letölthető segédanyag

Képzés célja:
A kurzus során segítek az alkotói folyamatban, hogyan találhatsz rá a megfelelő szóra, elnevezésre, amely a márkádat, projektedet, termékedet vagy a szolgáltatásodat fogja képviselni. Az egymásra épülő leckékkel pedig abban támogatlak, hogy tényleg jól pozícionáld a márkádat.

Kattints ide és nézd meg a kurzust! >>

Brand Story Mesterkurzus

Hogyan fogalmazzam meg a bemutatkozásomat és mit mondjak magamról?

Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet. A hitelesség persze az egyik legfőbb szempont ennél a fázisnál is, hiszen csak akkor fognak bízni benned, ha látják, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz és jó is vagy a saját területeden. Hogyan tudod ezt megmutatni a külvilágnak?

Ebben segít neked ez az online mesterkurzus, hogy meg tudd fogalmazni az üzeneteidet, a missziódat és később ezek mentén a bemutatkozásodat!

A kurzus alatt segítek összeszedni a gondolataidat, rávilágítok, hogy milyen kérdéseket érdemes feltenni magadnak, mielőtt megfogalmaznád a bemutatkozásodat és hogy milyen szempontokra érdemes odafigyelni, ha azt szeretnéd, hogy valóban felfigyeljenek rád és a márkádra. A siker kulcsa nem kizárólag abban áll, hogy milyen terméket árulsz vagy milyen szolgáltatást nyújtasz, sokkal inkább abban, hogyan tálalod ezt a leendő ügyfeleid előtt. Amikor magunkat kell bemutatni, hajlamosak vagyunk vagy alulértékelni a tudásunkat, vagy egyszerűen lebecsülni önmagunkat, éppen ezért segítek abban, hogy reálisan lásd mindezeket és hitelesen tudd prezentálni a valódi értékeidet mások felé.

Ha elvégzed ezt a kurzust, olyan kérdésekre kapsz választ, mint például:

  • Miért csinálod azt, ami csinálsz?
  • Mi a küldetésed?
  • Milyen az egyéni hangvételed?
  • Mi a te történeted?

Így egyfajta önismereti út is lehet számodra, ha elvégzed a leckéket!

A kurzusról:
A kurzus összesen 4 fejezetből és 5 leckéből áll.
A kurzus elvégzéséhez szükséges idő összesen 45 perc. (De bármikor megállítható!)
20 perc videó
3 db letölthető segédanyag

Képzés célja:
Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet. A kurzus célja, hogy megmutassa, hogyan meséld el milyen utat jártál be eddig.

Kattints ide és nézd meg a kurzust! >>

Bízom benne, hogy találkozunk valamelyik kurzusban, vagy akár utána egy Online Célkitűző Beszélgetésen és megismerhetem a terveidet.

Hamarosan újabb témával jelentkezem. Addig is vigyázz magadra!

⁎⁎⁎

Ha szeretnél még több inspirációt kapni a tudatos vállalkozói élethez és egy jól működő életmódmárka felépítéséhez, akkor a Blogomon további értékes és ingyenes cikket találhatsz! Ha tetszett ez a cikk, akkor küldd át ismerőseidnek, akiket szintén érdekelhet!

Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról és még exkluzívabb írásokról, akkor iratkozz fel a weboldal alján található hírlevélre, s az elsők között fogsz értesülni minderről!

Ha még mindig kíváncsi vagy, akkor pedig …

Kövess a Facebook-on is!
Kövess az Instagram-on is!

⁎⁎⁎

Képek forrása: Unsplash.com

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .