fbpx

branding

Mire jó a re-branding?

A saját példámon keresztül szeretném levezetni Nektek, hogy mi is az a re-branding, mire jó, miért és mikor szükséges egy (én)márka vagy életmódmárka életében. Kezdjük az elején, hogy tisztázzuk mi is az a re-branding. Jöjjön egy kis szakirodalom: „A személyes márka kialakítása hosszú, energiaigényes, érzékeny és összetett feladat, amelynek lényege, hogy a külvilág szemében egy koherens, céljainknak megfelelő kép alakuljon …

Tovább olvasom…

Esztétikai elemek fontossága

Tudtad, hogy a fogyasztók többsége először a csomagolást, a külső megjelenést és az esztétikai értékeket veszi észre, s csak aztán foglalkozik a belső tartalommal? Bármilyen termékről is legyen szó (és ez ma már a “nem látható és kézzelfogható” szolgáltatásokra is ugyanúgy vonatkozik), az első benyomás meghatározó lesz a döntésben. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a márkaépítés kezdeti stádiumában ne csak …

Tovább olvasom…

Hasznos tanácsok: Így készíts fotókat a márkádhoz!

fotok márkaépítéshez

Ez a hónap nálam a fotózásról szól, ennek a szezonja van. Kitavaszodott és ahogyan a lakásban is nagytakarítást végzünk ilyenkor, úgy a márkáknál is felrázzuk kicsit a hangulatot. A leglátványosabb, ha friss, lendületes képi anyag készül a szezonális adottságokat figyelembe véve (színek, termések, hangulat), de ahhoz, hogy tényleg elérjük vele a célunkat, sok mindenre kell odafigyelni. Most összeszedtem, hogyan kell …

Tovább olvasom…

Megújult a konyhám

Fesd le a bútorodat Annie Sloan – Chalk Paint™ festékkel! Körülbelül egy éve indult el egy folyamat bennem, hogy a beköltözés utáni fázisból kilépve szépen lassan testreszabjam az otthonomat. A nappali után most a konyha került napirendre. Tulajdonképpen azóta kacérkodom a gondolattal, hogy átfessem a konyhabútoromat, amióta beköltöztem ebbe a lakásba. Egy sima natúr fa Ikeás bútorcsaládról van szó, de …

Tovább olvasom…