fbpx

brandstyling

Tippek márkafrissítéshez

Ma van a tél utolsó napja, ami azt is jelenti, hogy holnaptól elkezdődik a tavaszi időszámítás és jön a nagytakarítás ideje. Ilyenkor elemi ösztönünk, hogy megújítsuk magunk körül az energiákat és rendet tegyünk mind az otthonunkban, mind a külvilágunkban. Ez jó időszak márkafrissítésre énmárkák és kisebb cégek életében ugyanúgy, főként krízishelyzetben. A vállalkozásunkban is érdemes néhány szempont alapján átvizsgálni, hogy …

Tovább olvasom…

Felkészülés a fotózásra

Már írtam korábban is a márka fotózásról és a stylingról, de mivel kezdődik ennek a szezonja, így újra összeszedtem ezúttal újabb tapasztalatokkal, meglátásokkal gazdagítva, hogy mire is kell figyelni egy fotózáson vagy forgatáson, hogyan lehet erre profin felkészülni, kiknek kell ebben a folyamatban részt venni, a kreatív csapaton belül kinek mi lesz a szerepe stb. Úgy látom, hogy szükséges ezeket …

Tovább olvasom…

Mit csinál a Lifestyle Brand Therapist?

Pontosan 2010 óta dolgozom kreatív és kommunikációs szakemberként és 2014 óta pedig már tanácsadóként, de mindvégig ugyanabban a szegmensben. Soha nem váltottam szakmát, vagy drasztikus irányt. Mindig csak finomhangoltam azt, amit csinálok. Én ebben hiszek, nekem ez a filozófiám. Így visszatekintve minden szépen egymásra épült az évek során, minden kitérőnek megvolt a maga oka és tanítása utólag az életemben, amit …

Tovább olvasom…

Hogyan adjak nevet a márkámnak?

hogyan adjak nevet a márkámnak

A mentorálásaim, tanácsadásaim alkalmával azt látom, hogy a kezdő vállalkozók számára az első és egyik legnehezebb felmerülő kérdés, hogy milyen nevet adjanak a vállalkozásuknak. Nem elég, ha van egy jó ötleted, de el is kell nevezni ugye. De ugyanígy van ez egy új termék vagy szolgáltatás bevezetésekor is.  Van, akinek adott a név, de vannak akik nagyon sokat szenvednek ezzel …

Tovább olvasom…