fbpx

énmárka

Hello 2022 – a letisztulás éve

Már régen írtam bejegyzést ezen a fórumon, mert máshol volt a fókuszom az elmúlt hónapokban, ezért úgy döntöttem, hogy a szokásos évindító motivációs írásommal frissítem fel a blogot. Mostantól újra számíthattok itt hasznos információkra, tudásmegosztásra és építő gondolatokra. Nekem is újra kellett gondolnom a működésemet, s gyökereitől megvizsgálni mi az, ami működött az elmúlt évben és mi az, ami már …

Tovább olvasom…

Önfejlesztés szerepe a márkaépítésben

Mostanában sokat gondolkozom azon, hogy régen (értsd a 80-as éveket, az ún. „Boldog békeidők„-et) mennyivel könnyebb lehetett az embereknek. Ez túl általánosan hangzik? Tudom-tudom, de mindjárt kifejtem, hogy mire gondolok pontosan. Sok mindenben más volt a helyzet persze, de a puritánabb életvitel, a lehetőségek szűk, de biztonságosan elérhető tárháza megkövetelte és egyben lehetővé tette, hogy az ember jobban értékelje azt, …

Tovább olvasom…

Brand Styling folyamata

A Brand Styling egy olyan kreatív módszertan, amely segítségével a kezdő márkaépítők lépésről lépésre képesek elsajátítani a fontosabb mérföldköveket és elvégezni a hozzá tartozó gyakorlati teendőket és feladatokat. A legfontosabb, hogy aki benne van a folyamatban, vagyis rálépett a megvalósítás útjára, az úgy érezze, hogy nincsen egyedül és a menet közben felbukkanó nehézségek/kihívások ellenére izgalmas utazásnak élje meg ezt az …

Tovább olvasom…

Mire jó a re-branding?

A saját példámon keresztül szeretném levezetni Nektek, hogy mi is az a re-branding, mire jó, miért és mikor szükséges egy (én)márka vagy életmódmárka életében. Kezdjük az elején, hogy tisztázzuk mi is az a re-branding. Jöjjön egy kis szakirodalom: „A személyes márka kialakítása hosszú, energiaigényes, érzékeny és összetett feladat, amelynek lényege, hogy a külvilág szemében egy koherens, céljainknak megfelelő kép alakuljon …

Tovább olvasom…

Önbizalomhiány ellen tervezés

Sok nőnél látom az utóbbi időben, hogy bármilyen közegből is jön (értsd úgy, hogy neveltetés, korábbi munkahely, beosztás vagy családi állapot) és bármilyen magabiztosnak is tűnik, ez a tulajdonság valahol elveszik az építkezés során. Ezzel az írással szeretném körbejárni a témát, hogy miért van ez így manapság és hogy mit lehet ellene tenni, hogy megelőzzük a teljes összeomlást. 2020-at írunk, …

Tovább olvasom…

Kezdeti nehézségek ellen

Csak hogy ne mindig a márkaépítés szép oldaláról beszéljünk, íme a megnagyobb buktató, vagyis mit tehetünk az önszabotázs ellen!? Te foglalkoztál már önismerettel? Tudod, hogy miért szükséges ez a fajta tudás, ha életmódmárkát építesz? Mondom is! A márkaépítésnek is van egy folyamata, azon belül is különböző fázisai, amihez nekünk magunknak is alkalmazkodnunk kell, de ez csak akkor sikerülhet, ha kellően …

Tovább olvasom…