fbpx

filozófia

Mutasd meg milyen vagy valójában

Ezt hallottad már?  Lejárt a hamis üzenetek, a megtévesztés vagy az agresszív befolyásolás időszaka. Bár még sokan azt gondolják, hogy működik a látszatkapcsolatok fenntartása, a felszínes és kissé semmitmondó tartalom és az idealizált családi idill bemutatása. De ha kicsit is odafigyelsz ennek a pszichológiájára, akkor hamar rájössz, hogy aki tökéletesnek próbálja “álcázni” magát, a családját, s ezzel együtt a márkáját, …

Tovább olvasom…

Meséld el a filozófiádat

A kreatív márkaépítés első nagyobb pillére a Brand Story, azaz a márkatörténet megfogalmazása. Ez az a saját történet, ami bemutat téged magadat (főleg énmárka esetében), életed főbb mérföldköveit, a filozófiádat, az értékeidet, amelyek mentén éled az életedet, s amelyekre a vállalkozásodat is építed majd. Ennek a bizonyos filozófiának a definiálása több részből tevődik össze. Ezzel az írással abban szeretnék Neked …

Tovább olvasom…

Találd meg a fókuszt abban, amit csinálsz

fókusz vállalkozás

Hidd el, tudom hogy néha nagyon nehéznek tűnik saját lábra állni, de meglátod ha másképpen nézel a vállalkozásod felépítésére, mint eddig, nem egy „fekete lyuknak” képzeled el, amivel nem tudsz mit kezdeni és kis lépésekben kezdesz el haladni, akkor lesznek út közben is kisebb sikereid és egyszer csak robbanásszerűen beindulnak a dolgok körülötted. Ha megtalálod a fókuszt abban, amit csinálsz, …

Tovább olvasom…