fbpx

kommunikáció

Láthatóság az online térben

Úgy éreztem az elmúlt időszakban, hogy nagyon aktuális most ez a téma. Egyre többetektől hallom, hogy egyáltalán nincsen kedve foglalkozni a közösségi médiával, az online jelenléttel. Sokszor a technikai hozzá nem értés vagy az időhiány az oka ennek a hozzáállásnak, vagy egyszerűen a szkepticizmus, mert nem látjátok, hogy eredményt hozna ezzel foglalatoskodni. Első hallomásra még egyet is tudok érteni, mert …

Tovább olvasom…

Mit csinál a Lifestyle Brand Therapist?

Pontosan 2010 óta dolgozom kreatív és kommunikációs szakemberként és 2014 óta pedig már tanácsadóként, de mindvégig ugyanabban a szegmensben. Soha nem váltottam szakmát, vagy drasztikus irányt. Mindig csak finomhangoltam azt, amit csinálok. Én ebben hiszek, nekem ez a filozófiám. Így visszatekintve minden szépen egymásra épült az évek során, minden kitérőnek megvolt a maga oka és tanítása utólag az életemben, amit …

Tovább olvasom…

Hasznos tanácsok: Így készíts fotókat a márkádhoz!

fotok márkaépítéshez

Ez a hónap nálam a fotózásról szól, ennek a szezonja van. Kitavaszodott és ahogyan a lakásban is nagytakarítást végzünk ilyenkor, úgy a márkáknál is felrázzuk kicsit a hangulatot. A leglátványosabb, ha friss, lendületes képi anyag készül a szezonális adottságokat figyelembe véve (színek, termések, hangulat), de ahhoz, hogy tényleg elérjük vele a célunkat, sok mindenre kell odafigyelni. Most összeszedtem, hogyan kell …

Tovább olvasom…