fbpx

közösségépítés

Itt az idő változtatni

Változtass most! – tudatos életmód kialakítása Már többször írtam korábban a témáról, hogy mennyire időszerű változtatni a múltbéli, berögződött működéseken, s megválni a beavasodott módszerektől, téves hiedelmektől, átvett mintázatoktól, de mindeddig csak felszínesen érintettük a témát. Mostanra viszont már kellően feszítenek az energiák ahhoz, hogy cselekvésre ösztönözzek mindenkit, aki fejlődni szeretne és magasabb szintre helyezné mindazt, amit eddig csinált. Ugyanazzal …

Tovább olvasom…

Láthatóság az online térben

Úgy éreztem az elmúlt időszakban, hogy nagyon aktuális most ez a téma. Egyre többetektől hallom, hogy egyáltalán nincsen kedve foglalkozni a közösségi médiával, az online jelenléttel. Sokszor a technikai hozzá nem értés vagy az időhiány az oka ennek a hozzáállásnak, vagy egyszerűen a szkepticizmus, mert nem látjátok, hogy eredményt hozna ezzel foglalatoskodni. Első hallomásra még egyet is tudok érteni, mert …

Tovább olvasom…

Miért félünk döntéseket hozni a vállalkozásunkban?

döntés vállalkozó

Már nem írtam egy ideje bejegyzést, de nem azért mert nem történt semmi és nem is azért, mert óriási átalakulások történnek nálam a háttérben, egyszerűen csak sok a feladat ezen a nyáron és mégha néha túlterheltnek is érzem magam, most végre úgy érzem, hogy minden szépen halad a maga ütemében. Azt hiszem ez az amire vártam. Egy olyan időszak, amikor …

Tovább olvasom…

5 tipp: mit csinálj másképp, ha életmódmárkát építesz?

életmód márka építés

A mai rohanó világban óriási a verseny a piacon. Bármilyen szegmensről beszélünk, hatalmas a túlkínálat minden iparágban, az online felületeken pedig nagy a reklámzaj, aminek hatására a fogyasztók már teljesen elvesztették hitüket a márkákban. Az életmód témájú vállalkozásoknak éppen ezért nagyobb hangsúlyt kell fektetniük a közönségükkel való kapcsolattartásra, az értékek közvetítésére. Többen kérdeztétek tőlem az utóbbi időben, hogy mik is …

Tovább olvasom…