fbpx

krízis

Túlélési praktikák krízishelyzetben

A mai témát már jó ideje érlelem magamban. Figyelem a környezetemet, az ügyfeleimet és a körülöttem élőket. Bár elhatároztam, hogy minimalizálom a közösségi média jelenlétemet, az utóbbi időben mégis nézem, ahogy mások kitárulkoznak egyéni helyzetükről ebben a válságos helyzetben, amit most élünk. Nem vitatom, hogy nagyon nehéz időket élünk, de ugyanakkor azt is gondolom, hogy mint minden élethelyzetet, ezt is …

Tovább olvasom…

Értsd meg a vásárlóidat

Te is észrevetted, hogy valami megváltozott? Hónapok óta csak azt érzem, hogy valamin változtatni kellene, mert egyszerűen nem mennek úgy a dolgok, mint korábban. Másképpen kellene felkelteni az emberek érdeklődését, főként azoknak a márkáknak, akik valamilyen életmódbeli szolgáltatást nyújtanak.  Ebben a cikkben arra szeretném felhívni a figyelmedet, hogy én mit tapasztalok és te mit tudsz tenni, hogy érdeklődőket szerezz még …

Tovább olvasom…