fbpx

márkatörténet

Brand Styling folyamata

A Brand Styling egy olyan kreatív módszertan, amely segítségével a kezdő márkaépítők lépésről lépésre képesek elsajátítani a fontosabb mérföldköveket és elvégezni a hozzá tartozó gyakorlati teendőket és feladatokat. A legfontosabb, hogy aki benne van a folyamatban, vagyis rálépett a megvalósítás útjára, az úgy érezze, hogy nincsen egyedül és a menet közben felbukkanó nehézségek/kihívások ellenére izgalmas utazásnak élje meg ezt az …

Tovább olvasom…

Mutasd meg milyen vagy valójában

Ezt hallottad már?  Lejárt a hamis üzenetek, a megtévesztés vagy az agresszív befolyásolás időszaka. Bár még sokan azt gondolják, hogy működik a látszatkapcsolatok fenntartása, a felszínes és kissé semmitmondó tartalom és az idealizált családi idill bemutatása. De ha kicsit is odafigyelsz ennek a pszichológiájára, akkor hamar rájössz, hogy aki tökéletesnek próbálja “álcázni” magát, a családját, s ezzel együtt a márkáját, …

Tovább olvasom…

Meséld el a filozófiádat

A kreatív márkaépítés első nagyobb pillére a Brand Story, azaz a márkatörténet megfogalmazása. Ez az a saját történet, ami bemutat téged magadat (főleg énmárka esetében), életed főbb mérföldköveit, a filozófiádat, az értékeidet, amelyek mentén éled az életedet, s amelyekre a vállalkozásodat is építed majd. Ennek a bizonyos filozófiának a definiálása több részből tevődik össze. Ezzel az írással abban szeretnék Neked …

Tovább olvasom…

Brand Story: Milyen a jól felépített márkatörténet?

brand story

Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet.  Miután megvan az ötlet a zsebedben, hogy mit fogsz csinálni, kitaláltál hozzá egy jó nevet, amivel el tudsz indulni a piacon, akkor nincs más hátra, minthogy megfogalmazd a …

Tovább olvasom…

5 tipp: mit csinálj másképp, ha életmódmárkát építesz?

életmód márka építés

A mai rohanó világban óriási a verseny a piacon. Bármilyen szegmensről beszélünk, hatalmas a túlkínálat minden iparágban, az online felületeken pedig nagy a reklámzaj, aminek hatására a fogyasztók már teljesen elvesztették hitüket a márkákban. Az életmód témájú vállalkozásoknak éppen ezért nagyobb hangsúlyt kell fektetniük a közönségükkel való kapcsolattartásra, az értékek közvetítésére. Többen kérdeztétek tőlem az utóbbi időben, hogy mik is …

Tovább olvasom…