fbpx

marketing

Itt az idő változtatni

Változtass most! – tudatos életmód kialakítása Már többször írtam korábban a témáról, hogy mennyire időszerű változtatni a múltbéli, berögződött működéseken, s megválni a beavasodott módszerektől, téves hiedelmektől, átvett mintázatoktól, de mindeddig csak felszínesen érintettük a témát. Mostanra viszont már kellően feszítenek az energiák ahhoz, hogy cselekvésre ösztönözzek mindenkit, aki fejlődni szeretne és magasabb szintre helyezné mindazt, amit eddig csinált. Ugyanazzal …

Tovább olvasom…

Definiáld a stratégiádat

Sokat beszélek a tudatos tervezés és a fenntartható stratégia fontosságáról nem véletlenül. Ugyanakkor azt is látom, hogy az utóbbi időben nem tudunk már túlságosan előre tervezni. Míg a korábbi mentorálásaim alkalmával három és ötéves tervet készítettünk, úgy ma ha megkérdezem mik a tervek a következő három hónapra, már azt sem biztos, hogy meg tudjuk határozni.  De ez nem a Ti …

Tovább olvasom…

Meséld el a filozófiádat

A kreatív márkaépítés első nagyobb pillére a Brand Story, azaz a márkatörténet megfogalmazása. Ez az a saját történet, ami bemutat téged magadat (főleg énmárka esetében), életed főbb mérföldköveit, a filozófiádat, az értékeidet, amelyek mentén éled az életedet, s amelyekre a vállalkozásodat is építed majd. Ennek a bizonyos filozófiának a definiálása több részből tevődik össze. Ezzel az írással abban szeretnék Neked …

Tovább olvasom…

5 tipp: mit csinálj másképp, ha életmódmárkát építesz?

életmód márka építés

A mai rohanó világban óriási a verseny a piacon. Bármilyen szegmensről beszélünk, hatalmas a túlkínálat minden iparágban, az online felületeken pedig nagy a reklámzaj, aminek hatására a fogyasztók már teljesen elvesztették hitüket a márkákban. Az életmód témájú vállalkozásoknak éppen ezért nagyobb hangsúlyt kell fektetniük a közönségükkel való kapcsolattartásra, az értékek közvetítésére. Többen kérdeztétek tőlem az utóbbi időben, hogy mik is …

Tovább olvasom…