fbpx

megjelenés

Láthatóság az online térben

Úgy éreztem az elmúlt időszakban, hogy nagyon aktuális most ez a téma. Egyre többetektől hallom, hogy egyáltalán nincsen kedve foglalkozni a közösségi médiával, az online jelenléttel. Sokszor a technikai hozzá nem értés vagy az időhiány az oka ennek a hozzáállásnak, vagy egyszerűen a szkepticizmus, mert nem látjátok, hogy eredményt hozna ezzel foglalatoskodni. Első hallomásra még egyet is tudok érteni, mert …

Tovább olvasom…

Mi az a mood board a márkaépítésben?

Talán hallottál már korábban az ún. ‘stílustábláról’, azaz mood board-ról, amit jellemzően inkább az otthonteremtés, lakberendezés témakörében használnak a tervezők. Ebben az írásban szeretném tisztába tenni, hogy mi is ez pontosan és miért van rá szükség a márkaépítésben. Kezdjük ennek a kreatív eszköznek az eredeti rendeltetésével, hogy értsd mire is használják pontosan. A ‘mood board’ egy angol kifejezés, ami magyarra …

Tovább olvasom…

Merj változtatni, vagy ha kell, újragondolni

Amikor átrendeződni látszik minden a világban, akkor még jobban felértékelődik a priorizálás kérdése. Ezzel az írással abban szeretnék Neked segíteni, hogyan vészeld át ezt a nehéz és kihívásokkal teli időszakot, s vedd észre miben kell a kitartásod és miben kell változtatni. Sokat beszélgettünk már szakmabeliekkel, kliensekkel is arról, hogy a mai világban mennyire túlterhelt minden rendszer a kommunikációs csatornáktól kezdve …

Tovább olvasom…