fbpx

mesterkurzus

Meséld el a filozófiádat

A kreatív márkaépítés első nagyobb pillére a Brand Story, azaz a márkatörténet megfogalmazása. Ez az a saját történet, ami bemutat téged magadat (főleg énmárka esetében), életed főbb mérföldköveit, a filozófiádat, az értékeidet, amelyek mentén éled az életedet, s amelyekre a vállalkozásodat is építed majd. Ennek a bizonyos filozófiának a definiálása több részből tevődik össze. Ezzel az írással abban szeretnék Neked …

Tovább olvasom…

Brand Story: Milyen a jól felépített márkatörténet?

brand story

Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet.  Miután megvan az ötlet a zsebedben, hogy mit fogsz csinálni, kitaláltál hozzá egy jó nevet, amivel el tudsz indulni a piacon, akkor nincs más hátra, minthogy megfogalmazd a …

Tovább olvasom…

Hogyan adjak nevet a márkámnak?

hogyan adjak nevet a márkámnak

A mentorálásaim, tanácsadásaim alkalmával azt látom, hogy a kezdő vállalkozók számára az első és egyik legnehezebb felmerülő kérdés, hogy milyen nevet adjanak a vállalkozásuknak. Nem elég, ha van egy jó ötleted, de el is kell nevezni ugye. De ugyanígy van ez egy új termék vagy szolgáltatás bevezetésekor is.  Van, akinek adott a név, de vannak akik nagyon sokat szenvednek ezzel …

Tovább olvasom…