fbpx

moodboard

Mi az a mood board a márkaépítésben?

Talán hallottál már korábban az ún. ‘stílustábláról’, azaz mood board-ról, amit jellemzően inkább az otthonteremtés, lakberendezés témakörében használnak a tervezők. Ebben az írásban szeretném tisztába tenni, hogy mi is ez pontosan és miért van rá szükség a márkaépítésben. Kezdjük ennek a kreatív eszköznek az eredeti rendeltetésével, hogy értsd mire is használják pontosan. A ‘mood board’ egy angol kifejezés, ami magyarra …

Tovább olvasom…

Hasznos tanácsok: Így készíts fotókat a márkádhoz!

fotok márkaépítéshez

Ez a hónap nálam a fotózásról szól, ennek a szezonja van. Kitavaszodott és ahogyan a lakásban is nagytakarítást végzünk ilyenkor, úgy a márkáknál is felrázzuk kicsit a hangulatot. A leglátványosabb, ha friss, lendületes képi anyag készül a szezonális adottságokat figyelembe véve (színek, termések, hangulat), de ahhoz, hogy tényleg elérjük vele a célunkat, sok mindenre kell odafigyelni. Most összeszedtem, hogyan kell …

Tovább olvasom…

4+1 tipp: hogyan találhatsz rá a saját stílusodra, ha énmárkát építesz?

énmárka saját stílus

Mindenkinek elmondom, aki velem dolgozik a márkáján, hogy elengedhetetlen kialakítani az egyéni hangvételedet, mégha közhelynek is tűnik. Én nem csak a sablonokra gondolok, hanem egy olyan önismereti útra, ami az üzletedet építi és a vállalkozói énedet erősíti meg. Az önbizalom nem csak a magánéletben fontos. De lássuk, hogy milyen összetevői vannak a márka stílusnak és hogyan tudsz rátalálni magadtól. Egyáltalán …

Tovább olvasom…