fbpx

önfejlesztés

Változtass a gondolkodásmódon!

2014 óta dolgozom kreatív tanácsadóként, amely során korán kiderült, hogy nem elég csupán egy látványos megjelenés, vagy egy jó stratégia, az egyénnel magával, belső világával is foglalkozni kell egy új vállalkozás elindítása során. Így az önfejlesztés, ami korábban csak privát szinten érdekelt, az ma már a hivatásom, a valódi küldetésem fókuszpontja. Hosszú volt az út, míg ide eljutottam: szerveztem éveken …

Tovább olvasom…

Találj rá a kreativitásodra

A kreativitásnak sokféle értelmezése van és több szempontból is meg lehet közelíteni a kérdést, hogy ki miben tudja megélni a leginspiratívabb oldalát. Ahogyan a siker, úgy a kreativitás is szubjektív lehet sokak szemében, ezért nem lehet egyértelműen kijelenteni valakiről, hogy kreatív vagy nem. Hiszen attól függ, hogy ő hogyan tekint önmagára, valamint hogyan érzékeli a környezetét, mit tekint kreativitásnak. 2017-ben …

Tovább olvasom…

Kezdeti nehézségek ellen

Csak hogy ne mindig a márkaépítés szép oldaláról beszéljünk, íme a megnagyobb buktató, vagyis mit tehetünk az önszabotázs ellen!? Te foglalkoztál már önismerettel? Tudod, hogy miért szükséges ez a fajta tudás, ha életmódmárkát építesz? Mondom is! A márkaépítésnek is van egy folyamata, azon belül is különböző fázisai, amihez nekünk magunknak is alkalmazkodnunk kell, de ez csak akkor sikerülhet, ha kellően …

Tovább olvasom…

Mutasd meg milyen vagy valójában

Ezt hallottad már?  Lejárt a hamis üzenetek, a megtévesztés vagy az agresszív befolyásolás időszaka. Bár még sokan azt gondolják, hogy működik a látszatkapcsolatok fenntartása, a felszínes és kissé semmitmondó tartalom és az idealizált családi idill bemutatása. De ha kicsit is odafigyelsz ennek a pszichológiájára, akkor hamar rájössz, hogy aki tökéletesnek próbálja “álcázni” magát, a családját, s ezzel együtt a márkáját, …

Tovább olvasom…

Énmárka és önfejlesztés

énmárka és önfejlesztés

Amikor az ember énmárkát épít, akkor nem tudja kihagyni “önmagát” az építkezésből. A saját stílusjegyeink, ízlésünk, belső világunk akarva akaratlanul meg fog mutatkozni a termékeinken, szolgáltatásunkon és a márka egész filozófiája erre fog épüni. Akkor már miért ne lehetne tudatosan felépíteni a koncepciót, hogy ne csak vaktába lövöldözzünk, hanem el is érjük vele a céljainkat. Én mindig arra buzdítom a …

Tovább olvasom…