fbpx

online

Láthatóság az online térben

Úgy éreztem az elmúlt időszakban, hogy nagyon aktuális most ez a téma. Egyre többetektől hallom, hogy egyáltalán nincsen kedve foglalkozni a közösségi médiával, az online jelenléttel. Sokszor a technikai hozzá nem értés vagy az időhiány az oka ennek a hozzáállásnak, vagy egyszerűen a szkepticizmus, mert nem látjátok, hogy eredményt hozna ezzel foglalatoskodni. Első hallomásra még egyet is tudok érteni, mert …

Tovább olvasom…

Meséld el a filozófiádat

A kreatív márkaépítés első nagyobb pillére a Brand Story, azaz a márkatörténet megfogalmazása. Ez az a saját történet, ami bemutat téged magadat (főleg énmárka esetében), életed főbb mérföldköveit, a filozófiádat, az értékeidet, amelyek mentén éled az életedet, s amelyekre a vállalkozásodat is építed majd. Ennek a bizonyos filozófiának a definiálása több részből tevődik össze. Ezzel az írással abban szeretnék Neked …

Tovább olvasom…

Találd meg a fókuszt abban, amit csinálsz

fókusz vállalkozás

Hidd el, tudom hogy néha nagyon nehéznek tűnik saját lábra állni, de meglátod ha másképpen nézel a vállalkozásod felépítésére, mint eddig, nem egy „fekete lyuknak” képzeled el, amivel nem tudsz mit kezdeni és kis lépésekben kezdesz el haladni, akkor lesznek út közben is kisebb sikereid és egyszer csak robbanásszerűen beindulnak a dolgok körülötted. Ha megtalálod a fókuszt abban, amit csinálsz, …

Tovább olvasom…

Hogyan tudsz kitűnni a tömegből?

kollár franciska énmárka vállalkozásfejlesztés márkaépítés

Mitől más a Lifestyle Brand Therapist, mint aki csak énmárka építéssel foglalkozik? Mit csinál másképp, hogyan tudsz vele dolgozni és miért van rá egyáltalán szükség? A mai világban sokan küzdünk azzal, hogy hogyan legyünk egyediek, hogyan tűnjünk ki a tömegből és nem csak a vállalkozásunkkal, hanem magánemberként is. Nap mint nap a közösségi média hálójáról informálódunk, s másokat figyelünk akarva …

Tovább olvasom…