fbpx

stratégia

Merj változtatni, vagy ha kell, újragondolni

Amikor átrendeződni látszik minden a világban, akkor még jobban felértékelődik a priorizálás kérdése. Ezzel az írással abban szeretnék Neked segíteni, hogyan vészeld át ezt a nehéz és kihívásokkal teli időszakot, s vedd észre miben kell a kitartásod és miben kell változtatni. Sokat beszélgettünk már szakmabeliekkel, kliensekkel is arról, hogy a mai világban mennyire túlterhelt minden rendszer a kommunikációs csatornáktól kezdve …

Tovább olvasom…

5 tipp: mit csinálj másképp, ha életmódmárkát építesz?

életmód márka építés

A mai rohanó világban óriási a verseny a piacon. Bármilyen szegmensről beszélünk, hatalmas a túlkínálat minden iparágban, az online felületeken pedig nagy a reklámzaj, aminek hatására a fogyasztók már teljesen elvesztették hitüket a márkákban. Az életmód témájú vállalkozásoknak éppen ezért nagyobb hangsúlyt kell fektetniük a közönségükkel való kapcsolattartásra, az értékek közvetítésére. Többen kérdeztétek tőlem az utóbbi időben, hogy mik is …

Tovább olvasom…