fbpx

vállalkozónő

Túlélési praktikák krízishelyzetben

A mai témát már jó ideje érlelem magamban. Figyelem a környezetemet, az ügyfeleimet és a körülöttem élőket. Bár elhatároztam, hogy minimalizálom a közösségi média jelenlétemet, az utóbbi időben mégis nézem, ahogy mások kitárulkoznak egyéni helyzetükről ebben a válságos helyzetben, amit most élünk. Nem vitatom, hogy nagyon nehéz időket élünk, de ugyanakkor azt is gondolom, hogy mint minden élethelyzetet, ezt is …

Tovább olvasom…

Önfejlesztés szerepe a márkaépítésben

Mostanában sokat gondolkozom azon, hogy régen (értsd a 80-as éveket, az ún. „Boldog békeidők„-et) mennyivel könnyebb lehetett az embereknek. Ez túl általánosan hangzik? Tudom-tudom, de mindjárt kifejtem, hogy mire gondolok pontosan. Sok mindenben más volt a helyzet persze, de a puritánabb életvitel, a lehetőségek szűk, de biztonságosan elérhető tárháza megkövetelte és egyben lehetővé tette, hogy az ember jobban értékelje azt, …

Tovább olvasom…

Az élet apró örömei

Már jó ideje látom az embereken és magamon is érzékelem, hogy egyre kevésbé tudjuk megélni és észrevenni az élet apró örömeit. Egyszerűen vakon elmegyünk a körülöttünk élő csodák mellett, nem érzékeljük a közvetlen környezetünket, nem ismerjük fel a jeleket. Ha nem történik semmi jelentős, akkor már unalmasnak és semmisnek, meg nem történtnek bélyegezzük meg az adott napot. Pedig sokszor az …

Tovább olvasom…

Mit csinál a Lifestyle Brand Therapist?

Pontosan 2010 óta dolgozom kreatív és kommunikációs szakemberként és 2014 óta pedig már tanácsadóként, de mindvégig ugyanabban a szegmensben. Soha nem váltottam szakmát, vagy drasztikus irányt. Mindig csak finomhangoltam azt, amit csinálok. Én ebben hiszek, nekem ez a filozófiám. Így visszatekintve minden szépen egymásra épült az évek során, minden kitérőnek megvolt a maga oka és tanítása utólag az életemben, amit …

Tovább olvasom…