fbpx

változás

Önfejlesztés szerepe a márkaépítésben

Mostanában sokat gondolkozom azon, hogy régen (értsd a 80-as éveket, az ún. „Boldog békeidők„-et) mennyivel könnyebb lehetett az embereknek. Ez túl általánosan hangzik? Tudom-tudom, de mindjárt kifejtem, hogy mire gondolok pontosan. Sok mindenben más volt a helyzet persze, de a puritánabb életvitel, a lehetőségek szűk, de biztonságosan elérhető tárháza megkövetelte és egyben lehetővé tette, hogy az ember jobban értékelje azt, …

Tovább olvasom…

Így tartsd meg az egyensúlyt

Ez az írás nem csak ezekben a nehéz időkben aktuális, időről időre elő lehet venni majd akkor is, ha úgy érezzük kissé kicsúszott a talaj a lábunk alól. Ezúttal nem hangsúlyozom, hogy a privát életben, vagy vállalkozóként, mert e két terület szintén egyensúlyban kell legyen az életünkben, nincsen egyik a másik nélkül, kölcsönhatásban vannak egymással. Ezért sem fogom elválasztani most …

Tovább olvasom…

Hogyan kezdj márkaépítésbe?

Mielőtt belekezdenél az ötleted megvalósításába, lépjünk vissza egy lépcsőfokot és nézzük meg, hogy mitől tudsz egy igazán klassz életmódmárkát létrehozni! Sokan úgy gondolják, hogy a márkaépítés abból áll, hogy valaki összedob egy jópofa logót és aztán már lehet is nyomni az üzleti részét. Persze ez ennél sokkal komplexebb dolog, amire ebben a cikkben is ki fogok térni, de előbb lássuk …

Tovább olvasom…