fbpx

vizualitás

Brand Styling folyamata

A Brand Styling egy olyan kreatív módszertan, amely segítségével a kezdő márkaépítők lépésről lépésre képesek elsajátítani a fontosabb mérföldköveket és elvégezni a hozzá tartozó gyakorlati teendőket és feladatokat. A legfontosabb, hogy aki benne van a folyamatban, vagyis rálépett a megvalósítás útjára, az úgy érezze, hogy nincsen egyedül és a menet közben felbukkanó nehézségek/kihívások ellenére izgalmas utazásnak élje meg ezt az …

Tovább olvasom…

Mi az a mood board a márkaépítésben?

Talán hallottál már korábban az ún. ‘stílustábláról’, azaz mood board-ról, amit jellemzően inkább az otthonteremtés, lakberendezés témakörében használnak a tervezők. Ebben az írásban szeretném tisztába tenni, hogy mi is ez pontosan és miért van rá szükség a márkaépítésben. Kezdjük ennek a kreatív eszköznek az eredeti rendeltetésével, hogy értsd mire is használják pontosan. A ‘mood board’ egy angol kifejezés, ami magyarra …

Tovább olvasom…

Esztétikai elemek fontossága

Tudtad, hogy a fogyasztók többsége először a csomagolást, a külső megjelenést és az esztétikai értékeket veszi észre, s csak aztán foglalkozik a belső tartalommal? Bármilyen termékről is legyen szó (és ez ma már a “nem látható és kézzelfogható” szolgáltatásokra is ugyanúgy vonatkozik), az első benyomás meghatározó lesz a döntésben. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a márkaépítés kezdeti stádiumában ne csak …

Tovább olvasom…