Kérj időpontot egy online célkitűző beszélgetéshez. Éppen erre találtam ki.
A konzultáción elhangzott tanácsokat, feladatokat magadnak kell megvalósítani. Ezeken az alkalmakon felteheted a kérdéseidet, kikérheted a véleményemet, ötletelhetünk együtt, de nincsen utánkövetés a csomagban. Míg a mentoring lényege, hogy az egyes konzultációk között is egyeztetünk, átnézek és véleményezek minden feladatot.
Általánosságban a self-branding (az énmárka építés alatt) segít abban, hogy felfigyeljenek ránk a leendő kliensek, vásárlók és meggyőző módon mutassuk be a legelőnyösebb szakmai erősségeinket. Nekem az a legfőbb célom, hogy a közös munka során az ügyfeleim tisztán értsék és átlássák, hogy mi hogyan működik és uténa maguk is elboldoguljanak a feladatokkal, amelyekkel egy induló vállalkozónak szembe kell néznie. A 3 napos minitréningben pontosan erre világítok rá, hogyan tudod magad felépíteni úgy a márkádat, hogy az önazonos és mégis sikeres legyen. (Ez persze nem azt jelenti, hogy nem vehetsz igénybe szakmai segítséget, hanem hogy ne legyél kiszolgáltatva egy kreatívnak sem azért, nem beszéled a nyelvüket.)
Attól tartok, hogy nem. Csak abban az esetben tudunk hatékonyan együtt dolgozni, ha van egy jó ötleted, megvan hozzá a szakmai tudásod (azaz specialista vagy a magad területén) és tudod, hogy mi a célod egy márka felépítésével. Utóbbin tudunk közösen is csiszolni, de ha az alapok nincsenek meg én azon nem tudok segíteni. Ehhez pedig rendületlenül ragaszkodom, hogy olyan kliensekkel dolgozzak, akik megvannak a saját álmaik, értenek ahhoz, amit csinálni szeretnének, s mindezek megvalósításához van szükségük az én segítségemre. Movitációt és támogatást viszont adhatok ehhez.
Mivel nem beszélgetőpartnert kerestél, így nem. A konzultációk szakmai jellegűek, önismereti kérdéseket csupán a modern vállalkozói lét kapcsán feszegetünk. Az önfejlesztéshez fontos része a márkaépítésnek, de az egy teljesen másik szolgáltatás.
Ha életmódmárkát építesz, akkor feltehetően az emberek bizonyos szükségleteire építed a termékeidet, szolgáltatásaidat. Éppen ezért el kell nyerned a bizalmukat, a lojalitásukat, hogy melletted döntsenek, hogy téged válasszanak. Egy életmódmárkának szíve van és egyénisége éppen úgy, ahogyan a tulajdonosának is. Én abban segítek a közös munka során, hogy megtaláld az igazi esszenciádat. Ha szeretnél bővebben olvasni a témáról, akkor olvasd el ezt a cikkemet még!
Ez egyfajta egyedi megnevezése a titulusomnak. Én találtam ki, mert nem találtam tökéletes kifejezést magyarul arra, amit pontosan csinálok. Nálam a márkaépítés és az önismeret már kéz a kézben járnak. Egy ideje megfigyeltem, hogy a munkám jelentős része az emberi tulajdonságok felfedezéséről, értékek felkutatásáról, erősségek és gyengeségek felszínre hozásáról és a régen berögzült tévhitek eloszlatásáról szól. Vagyis magáról az emberről, akivel dolgozom. Ezért elkezdtem összedolgozni ezt a két területet, mert az egyik nincsen a másik nélkül. Kellő önismeret nélkül nem lesz tartása még a legkeményebb jellemvonásokkal megáldott márkatulajdonosnak sem. De hogy pontosan mi vezetett idáig, és mivel is telnek a napjaim, azt itt elolvashatod.