fbpx

Életmód program

Ahhoz, hogy sikeres és önazonos márkát építhess, szükséges önmagad megismerése. Dolgozz magadon támogatással egyéni alkalmak során vagy otthonról kényelmesen a saját tempódban. Az elindulásban segít a 21 Napos Tudatos Életmód Kihívás Nr. 1.

Találd meg a nyugalmadat a káoszban

Jelenleg minden átszerveződik körülöttünk, ami nem feltétlenül baj, de ettől még nehéznek érezhetjük a helyzetünket, vagy abból a kiutat és homályosabban láthatjuk a jövőnket: stabilitásunk, jól megszokott rendszerünk meginoghat és az eddiginél is könnyebben elbizonytalanodhatunk ebben a dimenzióváltásban ami jelenleg zajlik, hogy jó-e az irány, amerre tartunk. A jó hír, hogy mindig van fejlődési lehetőség.

Önfejlesztés + Brand Coaching modern vállalkozóknak

Amikor elkezdtem 2014-ben tanácsadóként dolgozni, egyből felismertem két dolgot: egyrészt hogy nem lehet megúszni a kemény munkát egészséges önismeret nélkül, másrészt pedig, hogy a jól bevált sablonok itt nem fognak működni, mindent az egyénre kell szabni.

Ezért a márkaépítés folyamatában ez lett a legfőbb mottóm:

Találd meg önmagadat a márkádban!

Ma már nem csupán a márkaépítés operatív részével foglalkozom, hanem a lelki oldalával is, vagyis az emberrel magával, aki egy márka mögött áll. Ezért arra bátorítok mindenkit, aki velem dolgozik, hogy álljon meg egy pillanatra, hallgassa meg, hogy mit súg a lelke és hagyja, hogy ösztönösen irányítsa a belső hangja egy lélekemelő vállalkozás és egy tudatos életvitel megteremtése felé.

Csak tárd ki a szíved és meglátod, hogy csodák fognak történni körülötted.

Készülj fel, hogyha elkezdesz ezen az úton járni, akkor előbb-utóbb megkapod az útmutatást a saját belső békédhez és egy harmónikus élet kialakításához. Nem vagy egyedül, az Univerzum mögötted van, és persze én is, ha szeretnéd. Arra törekszem, hogy segítsek megtalálni a saját utadat és hogy ráérezz minek van energiája az életedben és mit kell elengedned végleg. Ha változtatsz a látásmódodon minden változik majd.

❃ ❃ ❃

Ez a játékos feladat is megerősítést adhat. Válassz egy kártyát a Francy Életmód & Brand Orákulum Kártyapakliból, és szánj egy kis időt arra, hogy elmélázz a kapott üzeneten! Akár fel is jegyezheted, hogy milyen érzések jönnek fel benned a kapott szó, vagy gondolat kapcsán.


A legfontosabb, hogy az adott életmódmárka minden aspektusa egy egységes képet alkosson, s ehhez jön majd a fogyasztók valódi szükséglete, a szaktudás és a kínálat egyedisége. Ezt pedig csakis befelé figyeléssel, kellő önismerettel és tudatossággal érhetjük el. 

HA ELKEZDEK FOGLALKOZNI EGY MÁRKA FELVIRÁGOZTATÁSÁVAL, ÚGY ELSŐKÉNT A MÖGÖTTE ÁLLÓ TULAJDONOS SZEMÉLYISÉGÉNEK MEGISMERÉSÉVEL, LEGBELSŐBB VILÁGÁNAK FELTÉRKÉPEZÉSÉVEL KEZDJÜK A MUNKÁT.


Közel nyolc éve foglalkozom önfejlesztéssel, aminek köszönhetően óriási belső fejlődésen mentem keresztül magánemberként is, de vállalkozónőként is. Egy idő után annyira elkezdett foglalkoztatni a kérdés, hogy mi az összefüggés egy vállalkozás sikeres felépítése és az egyéni jóllétünk között, hogy akarva akaratlanul elkezdtem kérdezgetni a hozzám érkező klienseket, hogy kik is ők tulajdonképpen, miben mutatkozik meg a varázserejük és mi a valódi álmuk, egyéni célkitűzésük. Sokszor éreztem felületesnek az első beszélgetéseinket, mert nem mindig kaptam kielégítő válaszokat. Ekkor jött egy óriási felismerés, hogy klienseim azért nem tudnak válaszolni alapvető kérdésekre sem, mert egyszerűen nem tudják rá a választ, nem látnak rá jól önmagukra, saját személyiségükre. Azt vettem észre, hogy az emberek el vannak veszve ebben a rohanó és teljesítményorientált világban, ahol a közösségi média és a közvetlen környezetük olyan elvárásokat támaszt velük szemben, aminek sok esetben nem tudnak, vagy nem akarnak megfelelni. Vannak, akiket már az megijeszt, hogy felvegyék a versenyt a többi piaci szereplővel, s alacsony önbecsülésük miatt el sem jutnak odáig, hogy meg merjék mutatni magukat és a tudásukat a külvilágnak. Ez a komplex Életmód Program éppen ebben segít, hogy a márkaépítés folyamatát megelőző vagy előkészítő lépésként bárki felkészülhessen egy életmódmárka felépítésére a szakmai lépések mellett lelkileg is. Ez a fajta tudatosság hosszú távon óriási színvonalbeli emelkedést jelent egy márkatulajdonos életében, ami előbb-utóbb az üzleti eredményeken is megmutatkozik. Ha foglalkozol a belső harmóniád kialakításával, az a külső egyensúlyodra is hatással lesz, amire a külvilág más szereplői is reagálni fognak.


TUDATOS ÉLETMÓD KIHÍVÁS NR.1

Az önfejlesztés egy már meglévő márka tulajdonosának is ugyanúgy elengedhetetlen, mint aki most kezdi nulláról az építkezést. Egy mai modern vállalkozónak óriási szüksége van erre a komplex és tudatos látásmódra, ezért elkezdtem mélyebben belevetni magamat az önfejlesztésbe, – 2020 decemberében sikeres vizsgát tettem egy hivatalos Life Coach képzésen, (A tanúsítványomat itt tudod megnézni >>), – ami mára már az életem részévé vált, így a klienseimnek már azon az úton is tudom kísérni, mely során közelebb kerülhetnek önmagukhoz. Saját misszióm, hogy minél több vállalkozót felébresszek és motiváljak a fejlődésben, hogy önazonosak és hitelesek legyenek abban, amit csinálnak. Ezért indult el a 21 Napos Online Életmód Kihívás Nr.1, amelynek a segítségével otthonról, kényelmesen lehetőséged nyílik egy tudatosabb, önazonosabb életvitel kialakítására és lépésről lépésre fejlődni iránymutatással, mégis a saját tempódban.

Ha a program után szeretnél velem együtt gondolkodni a saját márkádról és önismereti kérdésekről, így pedig lépésről lépésre megvalósítani a céljaidat a saját ritmusod szerint, akkor gyere el egy 1:1 Brand Coachingra!

Ha szívesen olvasnál inspiráló cikkeket, hasznos tanácsokat és gyakorlati tippeket egy tudatosabb életvitel kialakításáról és egy életmódmárka felépítéséről, akkor pedig nézz körül a Francy Blogon!