Brand Story Online Mesterkurzus

9900 Ft (AAM)

Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet. A kurzus célja, hogy megmutassa, hogyan meséld el milyen utat jártál be eddig.

Leírás

Hogyan fogalmazzam meg a bemutatkozásomat és mit mondjak magamról?

Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet. A hitelesség persze az egyik legfőbb szempont ennél a fázisnál is, hiszen csak akkor fognak bízni benned, ha látják, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz és jó is vagy a saját területeden. Hogyan tudod ezt megmutatni a külvilágnak? Ebben segít neked ez az online mesterkurzus, hogy meg tudd fogalmazni az üzeneteidet, a missziódat és később ezek mentén a bemutatkozásodat!

A kurzus alatt segítek összeszedni a gondolataidat, rávilágítok, hogy milyen kérdéseket érdemes feltenni magadnak, mielőtt megfogalmaznád a bemutatkozásodat és hogy milyen szempontokra érdemes odafigyelni, ha azt szeretnéd, hogy valóban felfigyeljenek rád és a márkádra. A siker kulcsa nem kizárólag abban áll, hogy milyen terméket árulsz vagy milyen szolgáltatást nyújtasz, sokkal inkább abban, hogyan tálalod ezt a leendő ügyfeleid előtt. Amikor magunkat kell bemutatni, hajlamosak vagyunk vagy alulértékelni a tudásunkat, vagy egyszerűen lebecsülni önmagunkat, éppen ezért segítek abban, hogy reálisan lásd mindezeket és hitelesen tudd prezentálni a valódi értékeidet mások felé.

Ha elvégzed ezt a kurzust, olyan kérdésekre kapsz választ, mint például:

  • Miért csinálod azt, ami csinálsz?
  • Mi a küldetésed?
  • Milyen az egyéni hangvételed?
  • Mi a te történeted?

Így egyfajta önismereti út is lehet számodra, ha elvégzed a leckéket!

A kurzusról:
A kurzus összesen 4 fejezetből és 5 leckéből áll.
A kurzus elvégzéséhez szükséges idő összesen 45 perc. (De bármikor megállítható!)
20 perc videó
3 db letölthető segédanyag

Képzés célja:
Ha azt szeretnéd, hogy halljanak rólad, hogy tudják ki vagy, mit csinálsz és mik a legfőbb értékeid, ami miatt érdemes veled dolgozni vagy tőled vásárolni, akkor tudatosan fel kell építened a saját történetedet. A kurzus célja, hogy megmutassa, hogyan meséld el milyen utat jártál be eddig.

Képzés követelményei:
Miután megvan az ötlet a zsebedben, hogy mit fogsz csinálni, kitaláltál hozzá egy jó nevet, amivel el tudsz indulni a piacon, akkor nincs más hátra, minthogy megfogalmazd a saját manifestodat. Nem tudod mi is az pontosan? A kurzusban ez is kiderül.

Kinek ajánlott:
A kurzust azoknak ajánlom, akiknek már megvan az elköteleződése, hogy megvalósítsák az álmaikat, de szükségük van egy gyakorlatias útmutatóra és egy akciótervre.

  • Miért jó, ha van egy összeszedett márkatörténet a zsebedben? Használhatod …
  • Szlogen vagy célmondat megfogalmazásához
  • Manifesto, azaz bemutatkozás rövid és hosszú leírásához (Ezt használhatod a közösségi oldalak felületein, weboldal Rólam menüpontjához, vagy bármilyen pr-anyagban, amiben be kell mutatnod magadat és a márkádat.)
  • Termék vagy szolgáltatás promóciójához

Tartalom:

  1. Alapozás
    • 1. Lecke: Legfontosabb mérföldkövek
  2. Tervezés
    • 2. Lecke: Mitől vagy más, mint a többiek?
    • 3. Lecke: Milyen üzenetekkel fogsz kommunikálni magadról?
  3. Megvalósítás
    • 4. Lecke: Milyen felületeken hallasd a hangodat? – Online marketing felületek kihasználása
  4. Gyakorlat
    • 5. Lecke: Gyakorlat

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Brand Story Online Mesterkurzus” értékelése elsőként

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .