fbpx

Brand Stratégia • vendégház projekthez ONLINE

275000 Ft (AAM)

Ez a 9 alkalmas brand coaching program segít feltárni a lehetőségeidet, majd megtervezni A-tól Z-ig egy emlékezetes és egyedi vendégház üzemeltetéséhez és hosszú távú működtetéséhez szükséges lépéseket. Három hónapon át online találkozók alkalmával támogatlak a folyamatban, amely során végigmegyünk minden olyan témán, amire gondolnod kell, ha a projektedre nem csupán pénzkereseti lehetőségként, hanem önmegvalósításként is gondolsz!

Leírás

Vendégház tervezésére és üzemeltetésére készülsz?

Most figyelj!

Manapság gomba módon nőnek ki a szebbnél szebb vendégházak az ország különböző eldugott, vagy éppen frekventált helyein. Többek látják a kiugrási lehetőséget, a karrierváltást ebben. Van, hogy komplett családok hagyják ott korábbi hivatásukat, hogy vendégházat építsenek és aztán üzemeltessenek, de sok párt is ismerek, akik erre alapozzák jövőjüket.

Fantasztikus potenciál van ebben, hiszen csodálatos tájaink vannak belföldön is és egyre inkább terjed a ‘slow life’ mozgalom, ami arra bátorítja és tanítja az embereket, hogy lassuljanak le, vegyenek vissza a pörgésből és a múlton való rágódás, vagy a jövőn való szorongás helyett töltsenek több időt a jelenben, s így ezáltal a természetben.

Én abszolút híve és gyakorlója vagyok ennek az életmódnak, hisz úgy gondolom, hosszú távon csak ez fenntartható és egészséges. – A saját életmód- és lakhelyváltásomról többet is olvashatsz itt, illetve megnézheted lépésről lépésre hogyan építettem fel saját otthonomat a Balatonnál és ezzel együtt új életemet is! Ha életvitelszerű változásra vágysz magánemberként, akkor közösen is kitűzhetjük a céljaidat és felépíthetjük a hozzájuk vezető utat! – Éppen ezért szívesen támogatom azokat, akik belevágnak egy ilyen küldetésbe.

Viszont azt látom, hogy sok a tévhit ezzel kapcsolatban és hamar óriási eredményeket várnak az erre vállalkozók a befektetett energiáért és pénzért cserébe. De ez nem így működik! Ahogyan mindenben az élet más területein, ebben is vannak bizonyos életciklusok és felfutási idő, amit türelemmel végig kell csinálni. Csak így tud működni mindaz, amit felépítesz.

Ha hivatásszerűen foglalkoznál egy fenntartható és környezetbarát épület megtervezésével, amit később vendégházként üzemeltetnél, akkor most figyelj, mert ezt a programot kifejezetten Neked állítottam össze!

Mivel nagy a kereslet a rövid távú pihenésre, feltöltődésre belföldön, – kissé már divatja is lett, – éppen ezért nagy a verseny is az ígéretes, modern külsejű, wellness lehetőséggel felszerelt vendégházak körében, amelyek közül sokszor csak a tájegység és az ár alapján tud választani az ember. Üzemeltetőként viszont számos dologra oda kell figyelni (az adminisztratív teendők sokasága mellett), amitől ki lehet tűnni a piacon.

A The Joy Junkie • Brand Stratégia Vendégház Projekthez program kimondottan azt a célt szolgálja, hogy ne csak egy újabb vendégház lásson napvilágot Magyarországon, hanem halljanak is róla és meg tudja mutatni valódi értékeit. Ha nem egy pénzkereseti lehetőségként tekintesz rá, hanem egy életmód márkaként, ami az emberek szükségleteire, testi-lelki és mentális egészségére reflektál, akkor sokkal nagyobb sikerekben lesz részed. Érteni fogják a filozófiádat és részesei szeretnének lenni jövőbeni vendégeid annak a történetnek, amelyet elmesélsz a projekteddel. Erre számos jó példa is van ma már.

Olvasd el korábbi ügyfeleim visszajelzését és nézd meg, hogy ők hogyan csinálják:

Francival több mint fél évig dolgoztunk együtt életem első önálló projektjén, amely a Boglya Ökoház elindítása volt. Franci a közös munka során lépésről lépésre mutatta meg, hogyan építsük fel ennek a pici vállalkozásnak a profi arculatát és hogyan váljon a Boglya egy életmódmárkává, és ne csak egy vendégház legyen a napjainkban oly divatos vendégházak között. A szakmai feladatok mellett a bizalom kialakulása is fontos volt, amelyet már az első alkalom után éreztem. – Horner Anikó, Boglya Ökoház

Egy vendégház szerintünk nem csak egy szállás……ahol mi kínálunk valamit, a vendég pedig pénzért igénybe veszi a szolgáltatást. Egy vendégház számunkra sokkal inkább lehetőség a kapcsolódásra mindkét fél számára: kapcsolódás a hellyel és az emberekkel. Egyúttal egy olyan hely, ahol jó csupán „ott lenni”. A Lámpás az Úton ezeknek az erőterében keletkezett: kapcsolódás, harmónia, egyszerűség, odafigyelés, étel és bor. – Szabó-Keresztes Ágnes, Lámpás az Úton vendégház

Legyél Te a következő, aki megvalósítja az álmát és ugyanezzel értéket teremt mások számára és újabb emlékeket, történeteket ad számukra egy csodálatos, inspiráló környezetben. Segítek, ha nem tudod hogyan állj neki!

✴ ✴ ✴

Mit kapsz, ha jelentkezel erre a 3 hónapos coaching programra? 

  • Tervezési koncepció (tervrajzok áttekintése, átvilágítás küldött képek alapján)
  • 3 alkalom / hó =  9 x 60 perces online brand coaching session [Google Meet-en!]
  • Folyamatos kérdezési lehetőség
  • Értő figyelem és szakmai támogatás teljes titoktartásban
  • Figyelem! A csomag nem tartalmaz grafikai, szövegírás, social media menedzsmentet és egyéb kivitelezési munkákat! Itt Rád is szükség van! Ha azt szeretnéd, hogy a kapott információk alapján én dolgozzam ki a stratégiádat, akkor arra is van lehetőség! Sőt, egy másik program keretében abban is tudok segíteni, hogy milyen elvek mentén alakítsd ki a vendégház berendezését! 
  • A program díja kérésre 2 részletben is fizethető!
  • Jó ha tudod: helyszíni felmérés egyeztetés alapján lehetséges! A program alapdíja nem tartalmazza! (Díja: 30.000 Ft + útiköltség)

A program során felmérjük a lehetőségeidet, lerakjuk az alapokat, majd felépítjük közösen a márkastratégiádat, amivel könnyedén és magabiztosan ki tudsz lépni a piacra. Milyen témákat érintünk?

Alapozás:

  1. Versenytárselemzés
  2. Költségterv készítés elvei
  3. SWOT-analízis: lehetőségeid, gyengeségeid, kockázatok felmérése
  4. Célcsoport meghatározás (különböző vendégtípusok elemzése és megszólítási formái)
  5. Vízió és jövőkép alkotás + kitűzött célok egyeztetése

Megvalósítás:

  1. Mi legyen a hely neve?
  2. Milyen üzenetekkel kommunikálj? Mit mesélj el magadról? (brand story)
  3. Hogyan épüljön fel az arculatod? (arculati koncepció – mood board)
  4. Hogyan reflektáljon a berendezés és az arculatodra, márka identitásodra?
  5. Hol és hogyan kommunikálj?
  6. Milyen csatornákon legyél jelen?
  7. Mivel tudsz kitűnni a tömegből?

Összességében rávilágítok a közös munka során, hogyan legyen stílusos, tartalmas és hosszú távon jól működő a vállalkozásod. Egyedi módszereimmel és kreatív ötleteimmel megtanítom, hogyan tudod később Te magad is menedzselni a márkádat (vagyis a vendégházadat), hogy azt mások se felejtsék el az idő múlásával.

Ha kérdésed lenne, mielőtt jelentkezel, akkor írj üzenetet a hello@kollarfranciska.hu email címre, szívesen válaszolok, vagy kattints ide és kérj egy 30 perces ingyenes ismerkedő beszélgetést!

Ha érzed a hívást, akkor vágjunk bele! Foglald le a helyedet most!

1f5d3.svg A programcsomag megvásárlását követően foglald le a saját időpontjaidat! >>

Remélem, hamarosan megismerhetlek Téged és az álmaidat is!