Akció!

Brand Brief • Munkafüzet Kezdő Márkaépítőknek

3990 Ft Ft (AAM)

Ez a munkafüzet segítséget nyújthat a márkaépítés kezdeti fázisában, hogy lépésről lépésre átgondolhasd, milyen alapokra fogsz építkezni. Az átfogó kérdéssor olyan alapvetéseket taglal, mint például mik a céljaid, milyen értékeket képvisel a márkád, ki(k) a célcsoportod, mi a missziód és mik a terveid rövid és hosszú távon. Az általad kidolgozott jegyzetekből összehangolhatod később az akciótervedet részterületekre és feladatokra bontva, valamint könnyedén megszületet a célmondatot, szlogened, amivel megfoghatod a vásárlóidat, vagy éppen a terméked / szolgáltatásod leírásai, amiből egyértelműen érteni fogja a közönséged, hogy mit csinálsz pontosan és mit tudsz nekik nyújtani.

Cikkszám: Francy202003 Kategória: Címkék: , , , , ,

Leírás

Ez a munkafüzet segítséget nyújthat a márkaépítés kezdeti fázisában, hogy lépésről lépésre átgondolhasd, milyen alapokra fogsz építkezni. Az átfogó kérdéssor olyan alapvetéseket taglal, mint például mik a céljaid, milyen értékeket képvisel a márkád, ki(k) a célcsoportod, mi a missziód és mik a terveid rövid és hosszú távon. Az általad kidolgozott jegyzetekből összehangolhatod később az akciótervedet részterületekre és feladatokra bontva, valamint könnyedén megszületet a célmondatot, szlogened, amivel megfoghatod a vásárlóidat, vagy éppen a terméked / szolgáltatásod leírásai, amiből egyértelműen érteni fogja a közönséged, hogy mit csinálsz pontosan és mit tudsz nekik nyújtani. Ha van egy jó ötleted és már megvan benned az elhatározás, hogy meg is valósítod az álmaidat, akkor mindenképpen érdemes először ezzel a feladatlappal kezdeni a gondolkodást, mielőtt még bármi másnak nekilátnál, mert nemcsak megkönnyítheted a dolgodat, de időt és pénzt is spórolhatsz magadnak. Sokan ott buknak el már az út legelején, hogy meggondolatlanul vágnak bele a megvalósításba ahelyett, hogy higgadtan végiggondolnák, hogy mire van szüksége az embereknek és hogy nekik mi a legnagyobb értékük, amit nyújtani tudnak másoknak.

Az online segédanyaggal többnyire letisztázhatod magadban azt is, hogy számodra mi a legjobb megoldás és hogy mi a legjobb módja, hogy értékesítsd a tudásodat és átadhasd másoknak azt, amiben a legjobb vagy.

A kezdő márkaépítők mellett azoknak is ajánlom ezt a munkaanyagot, akik már egy ideje vállalkoznak és saját márkát építenek, de elérkeztek egy újabb mérföldkőhöz és új alapokra szeretnék helyezni mindazt, amit eddig felépítettek. Az újragondoláshoz, re-branding folyamathoz is tökéletes segádanyag.

Ahhoz, hogy valóban eredményes legyen a munka és hatékony legyél a megvalósításban, lehetőséged van a kidolgozott segédanyagot átbeszélni velem egy 1 alkalmas Online Célkitűző Beszélgetés keretében, hogy utána ne vesszen el a befektetett energia. Átbeszéljük a Brand Brief-et és akciótervet készítünk, hogy lásd mi lenne a feladatod. Vagyis irányt mutatok neked.

További információk

Felhasználási feltételek

Kérlek, a megrendelés leadása előtt olvasd el az Adatkezelési és Adatvédelmi Tájékoztatót valamint az Általános Szerződési Feltételeket, amelyeket a weboldal láblécében megtalálsz. Köszönöm!

Fizetési módok

Az alábbi lehetőségeid vannak a kiválasztott termék kifizetésére: 1 // KÖZVETLEN BANKI ÁTUTALÁS:  A webshopból történő megrendelést követően előlegszámlát küldök, amire átutalással tudod kiegyenlíteni a termék árát az alábbi adatok megadásával: Név: Kollár Franciska Bankszámlaszám: 10700598-70715969-51100005 (CIB Bank) Közlemény: adott termék neve + cikkszáma Mihelyst megtörtént a fizetés és beérkezett az összeg, e-mailben elküldöm a digitális termék letöltéséhez szükséges linkeket. 2 // PAYPAL vagy BANKKÁRTYÁS FIZETÉS (virtuális bankkártya, vagy bankkártyás fizetés)

Brand Brief • Munkafüzet Kezdő Márkaépítőknek termékről 1 értékelés

  1. 5 out of 5

    Annamari

    Nagyon hasznos mindenkinek, aki most szeretne elindulni a márkaépítésben.

Mondd el a véleményed

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .