Leírás
Ez a munkafüzet segítséget nyújthat a márkaépítés kezdeti fázisában, hogy lépésről lépésre átgondolhasd, milyen alapokra fogsz építkezni. Az átfogó kérdéssor olyan alapvetéseket taglal, mint például mik a céljaid, milyen értékeket képvisel a márkád, ki(k) a célcsoportod, mi a missziód és mik a terveid rövid és hosszú távon. Az általad kidolgozott jegyzetekből összehangolhatod később az akciótervedet részterületekre és feladatokra bontva, valamint könnyedén megszületet a célmondatot, szlogened, amivel megfoghatod a vásárlóidat, vagy éppen a terméked / szolgáltatásod leírásai, amiből egyértelműen érteni fogja a közönséged, hogy mit csinálsz pontosan és mit tudsz nekik nyújtani. Ha van egy jó ötleted és már megvan benned az elhatározás, hogy meg is valósítod az álmaidat, akkor mindenképpen érdemes először ezzel a feladatlappal kezdeni a gondolkodást, mielőtt még bármi másnak nekilátnál, mert nemcsak megkönnyítheted a dolgodat, de időt és pénzt is spórolhatsz magadnak. Sokan ott buknak el már az út legelején, hogy meggondolatlanul vágnak bele a megvalósításba ahelyett, hogy higgadtan végiggondolnák, hogy mire van szüksége az embereknek és hogy nekik mi a legnagyobb értékük, amit nyújtani tudnak másoknak.
Az online segédanyaggal többnyire letisztázhatod magadban azt is, hogy számodra mi a legjobb megoldás és hogy mi a legjobb módja, hogy értékesítsd a tudásodat és átadhasd másoknak azt, amiben a legjobb vagy.
A kezdő márkaépítők mellett azoknak is ajánlom ezt a munkaanyagot, akik már egy ideje vállalkoznak és saját márkát építenek, de elérkeztek egy újabb mérföldkőhöz és új alapokra szeretnék helyezni mindazt, amit eddig felépítettek. Az újragondoláshoz, re-branding folyamathoz is tökéletes segádanyag.
Ahhoz, hogy valóban eredményes legyen a munka és hatékony legyél a megvalósításban, lehetőséged van a kidolgozott segédanyagot átbeszélni velem egy 1 alkalmas online konzultáció keretében (melynek díja 10.000 Ft / 1 óra), hogy utána ne vesszen el a befektetett energia. Átbeszéljük a Brand Brief-et és akciótervet készítünk, hogy lásd mi lenne a feladatod. Vagyis irányt mutatok neked.
Annamari –
Nagyon hasznos mindenkinek, aki most szeretne elindulni a márkaépítésben.