Leírás
TARTALOM
I. ALAPVETÉSEK
Mi is az a Brand Styling? Mitől más, mint a klasszikus márkaépítés?
Alapfogalmak
Brand Brief: célok, vízió, célcsoport, értékek
Brand Story: misszió, szlogen, bemutatkozás
II. ARCULAT & VIZUÁLIS MEGJELENÉS
Márka vizuális identitása – márka anatómia
Milyen a jó logó?
Mi az a ‘brand board’? Ki készíti el és milyen részei vannak?
III. WEBOLDALTERVEZÉS
Design + Tartalom
Szükségem van-e web dizájnerre vagy fejlesztőre, vagy magam is megtervezhetem?
IV. KOMMUNIKÁCIÓ & PR
Online marketing: Mit? Kinek? Mikor? Hogyan? Miért? kommunikáljak
Közösségi média: Hol legyek jelen?
V. ÖSSZEGZÉS
Mind Mapping – Gondolataid térképe
Akcióterv
Ha a segédanyaggal kapcsolatban kérdésed lenne, akkor írj üzenetet a hello@kollarfranciska.hu címre!
Értékelések
Még nincsenek értékelések.