E-book: A kreatív márkaépítés alapjai és lépései

4 500 Ft

Ez az online kiadvány egyesíti a korábbi segédanyagaimat, folyamatában mutatja be a márkaépítés egyes fázisait és célja, hogy összesítse számodra a szükséges alapfogalmakat és tudnivalókat, amelyekre egy erős és egységes márka felépítéséhez szükséged lesz. Alapvető kérdéseket fogsz kapni benne, amelyek megválaszolása nélkül belevágni sem érdemes egy vállalkozásba, majd hasznos tudnivalókat olvashatsz alapfogalmakról és olyan módszerekről, online segédprogramokról és eszközökről, amelyekkel jobb, ha már a kezdetekkor tisztában vagy. Az e-book nem csupán elméleti útmutatást ad, hanem gyakorlati példákat is találsz benne, hogy vizuálisan is átlásd a minőséget, amire ösztönözlek. A tartalom az eddigi tapasztalataimra épül, s olyan témákat érint, amelyekről a legtöbbet kérdeztek engem a közös munka során.

Cikkszám: Francy202002 Kategória:

TARTALOM

I. ALAPVETÉSEK
Mi is az a Brand Styling? Mitől más, mint a klasszikus márkaépítés?

Alapfogalmak
Brand Brief: célok, vízió, célcsoport, értékek
Brand Story: misszió, szlogen, bemutatkozás

II. ARCULAT & VIZUÁLIS MEGJELENÉS
Márka vizuális identitása - márka anatómia
Milyen a jó logó?
Mi az a 'brand board'? Ki készíti el és milyen részei vannak?

III. WEBOLDALTERVEZÉS
Design + Tartalom
Szükségem van-e web dizájnerre vagy fejlesztőre, vagy magam is megtervezhetem?

IV. KOMMUNIKÁCIÓ & PR
Online marketing: Mit? Kinek? Mikor? Hogyan? Miért? kommunikáljak
Közösségi média: Hol legyek jelen?

V. ÖSSZEGZÉS
Mind Mapping - Gondolataid térképe
Akcióterv

Ha a segédanyaggal kapcsolatban kérdésed lenne, akkor írj üzenetet a hello@kollarfranciska.hu címre!

További információk

Felhasználási feltételek

Kérlek, a megrendelés leadása előtt olvasd el az Adatkezelési és Adatvédelmi Tájékoztatót valamint az Általános Szerződési Feltételeket, amelyeket a weboldal láblécében megtalálsz. Köszönöm!

Fizetési módok

Az alábbi lehetőségeid vannak a kiválasztott termék kifizetésére:

1 // KÖZVETLEN BANKI ÁTUTALÁS: 
A webshopból történő megrendelést követően előlegszámlát küldök, amire átutalással tudod kiegyenlíteni a termék árát az alábbi adatok megadásával:

Név: Kollár Franciska
Bankszámlaszám: 10700598-70715969-51100005 (CIB Bank)
Közlemény: adott termék neve + cikkszáma
Mihelyst megtörtént a fizetés és beérkezett az összeg, e-mailben elküldöm a digitális termék letöltéséhez szükséges linkeket.

2 // PAYPAL vagy BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
(virtuális bankkártya, vagy bankkártyás fizetés)

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„E-book: A kreatív márkaépítés alapjai és lépései” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük