fbpx

Self-Branding Guide

14990 Ft (AAM)

Ez az útmutató olyan ambiciózus ötletgazdáknak készült, akiknek már van egy régóta dédelgetett álma, amit belátható időn belül szeretnének megvalósítani és akik szeretnének egy átfogó, komplex képet kapni arról, hogy milyen kérdéseket kell végig gondolni, mielőtt belevágnak az operatív teendők útvesztőjébe. Ha pontosan átlátod, milyen területekkel érdemes foglalkozni, ahhoz, hogy sikeres és hosszú távon fenntartható márkát építhess, akkor sokkal tudatosabban és profibban fogod tudni kezelni a felmerülő problémákat és kérdéseket, nem beszélve arról, hogy rengeteg időt, energiát, felesleges kerülőutat és pénzt spórolhatsz meg magadnak.

Leírás

Útmutató tudatos, modern vállalkozóknak életmódmárka építéshez
Hogyan építsek stílusos márkát az alapoktól?

Kinek ajánlom?

Ez az útmutató olyan ambiciózus ötletgazdáknak készült, akiknek már van egy régóta dédelgetett álma, amit belátható időn belül szeretnének megvalósítani és akik szeretnének egy átfogó, komplex képet kapni arról, hogy milyen kérdéseket kell végig gondolni, mielőtt belevágnak az operatív teendők útvesztőjébe. Ha pontosan átlátod, milyen területekkel érdemes foglalkozni, ahhoz, hogy sikeres és hosszú távon fenntartható márkát építhess, akkor sokkal tudatosabban és profibban fogod tudni kezelni a felmerülő problémákat és kérdéseket, nem beszélve arról, hogy rengeteg időt, energiát, felesleges kerülőutat és pénzt spórolhatsz meg magadnak.

Hogyan használd a kisokost?

A témákat logikai és kronológiai sorrendben állítottam össze, hogy átlásd az egymás után következő lépéseket. Az átadott tudásanyag az elmúlt tíz év korábbi ügyfeleimmel szerzett tapasztalataimra épül, vagyis sok fejfájástól megkímélheted magad, ha követed a javaslataimat, tippjeimet. Ettől függetlenül, ha számodra célszerű más sorrendben foglalkozni az útmutatóban említett és felsorolt területekkel, akkor az is teljesen rendben van. 

Miben nyújt segítséget a segédanyag?

A kisokos segítségével reálisan felmérheted, hogy valóban készen állsz-e lelkileg, szakmailag és pénzügyileg álmaid vállalkozásának elindítására. Eddigi tanácsadói tapasztalataim alapján azt látom, hogy sokan még kissé korai stádiumban vagy megalapozatlanul vágnak neki ennek a sokszor kihívásokkal teli “göröngyös útnak”, ahol, ha az ember nem elég stabil, akkor nagyon könnyű elbukni. Ebből pedig automatikusan következik a csalódottság, a motiválatlanság és a sikertelenség érzése. Pedig nem minden esetben a szaktudás hiányáról, vagy alkalmatlanságról van szó, sokkal inkább kapkodásról, felkészületlenségről és a segítségkérés/támogatás hiányáról. Ezzel a kisokossal az a célom, hogy le tudd magad ellenőrizni, minden körülmény és feltétel adott-e ahhoz, hogy elindulj a megvalósítás felé az általad betervezett időszakban és átlásd, hogy a professzionális márkaépítésnek milyen szakaszai és főbb mérföldkövei vannak. 

Ha megtanulod elvégezni a szükséges önreflexiós gyakorlatokat, és reálisan tekintesz magadra és a jelenlegi helyzetedre a kisokos feldolgozása után, akkor nem lesz semmi gond. Támogatni szeretnélek, nem pedig a kedvedet szegni. Adott esetben az is nagy érték lesz számodra, ha rádöbbensz, hogy még nem tartasz ott, hogy belevágj a megvalósítási folyamatba, mert valami még hiányzik a rendszerből. Persze erre is csak rávilágítok, senkinek nem tudom megspórolni az utat, amin végig kell mennie. Tehát, ha úgy döntesz, hogy elindulsz, a felelősséget Neked kell vállalnod. Én pedig felkészítelek minden más helyzetre.

Mit tartalmaz pontosan a kisokos?

Komplex útmutatás 49 oldalon keresztül az eddigi tapasztalataim és legjobb tudásom alapján!

ÖNISMERET – HOGYAN LEGYÉL STABIL ÉS MAGABIZTOS MÁRKATULAJDONOS

  1. Tanuld meg fenntartani az energiaszintedet vállalkozóként! Miért fontos ez? Mi az a Self-Love és az öngondoskodás?
  2. Találd meg önmagadat a márkádban! 
  3. Mindfulness technikák – Hogyan őrizd meg a nyugalmadat a káoszban? 
  4. Saját szokásaid kialakítása, mindennapi rituálék. Miért fontos ez?

MÁRKAÉPÍTÉS – HOGYAN VALÓSÍTSD MEG AZ ÖTLETEDET

  1. Alapvető kérdések, amelyek nélkül bele se vágj a márkaépítésbe
  2. Milyen személyiségtípus vagy? Melyik archetípusba tartozol? 
  3. Hol találkoznak a személyes értékeid a márkád stílusjegyeivel? 
  4. Mi az, amiben tényleg jó vagy? Mi a te varázserőd?
  5. Mi a víziód? Miért csinálod azt, amit csinálsz? 
  6. Mik a legfőbb személyes / üzleti céljaid a márkád elindításával?
  7. Hogyan fogod elnevezni a márkádat? Mit üzensz vele? 
  8. Meséld el a saját történetedet és találd meg a saját hívószavaidat, kulcsüzeneteidet! Storytelling lépésről lépésre.
  9. Milyen lesz a vizuális megjelenésed? Hogyan készíts stílustáblát az arculati koncepció kialakításához? 
  10. Vizuális megjelenés & márka anatómia 2.0. 
  11. Milyen színekkel kommunikálj? Színek pszichológiája a márkaépítésben.
  12. Hogyan építsd fel a márkastratégiádat? Mi az a brand styling módszertan?
  13. Milyen segítőkre lesz szükséged a megvalósításhoz? Miért van rájuk szükséged és mikor vond be őket a folyamatba?
  14. Mit árul el rólad a márkád képi világa? Fotózási & styling alapismeretek.
  15. Ki lesz a célközönséged? Hogyan és hol fogod megszólítani őket?
  16. Milyen online-offline felületeken leszel jelen? Miért éppen ott?
  17. Tartalomgyártás – Kinek? Mit? Mikor? Hol? Hogyan? / Gondolkodj stratégiában! 

Ha szeretnéd nagy felbontásban is megkapni az anyagot nyomtatható minőségben, akkor megrendelést és kifizetést követően kérlek írj egy üzenetet a hello@kollarfranciska.hu email címre és elküldöm Neked a nagyobb méretű dokumentumot!