fbpx

Általános Szerződési Feltételek

(PDF formátumban letölhető itt.)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) The Joy Junkie (Kollár Franciska egyéni vállalkozó) által a https://kollarfranciska.hu/ weboldalon (továbbiakban: weboldal) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (továbbiakban: Eker tv.) 2. § a.) pontja szerint elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél (továbbiakban: ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazzák.

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. A szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: The Joy Junkie (Kollár Franciska egyéni vállalkozó)
A szolgáltató székhelye: 8600 Siófok, Wesselényi utca 31.
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: hello@kollarfranciska.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 527 8720
Nyilvántartási szám: 50059968
Adószám: 67323700-1-34
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-139659/2018
A szerződés nyelve: magyar
Tárhelyszolgáltató: https://rackforest.com/

2. Általános tudnivalók

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Feltételek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ide vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

2.3. Ezen Általános Szerződési Feltételeket hatálya 2022. október 01. napjától visszavonásig, vagy újabb módosításig érvényes.

2.4. A weboldal tartalmát és az azon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat, termékeket és az eseményeken kapott írásos és szóban elhangzó információkat szerzői jogok védik. Kijelentem, hogy The Joy Junkie birtokolja a fent említett információkat. Tilos a Szolgáltatótól származó információk bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogom fenntartom, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítem.

2.5. Az oldalon megvásárolt szolgáltatások, hozzájuk kapcsolódó termékek és információk a vételár megfizetése ellenében a Vásárló rendelkezésére állnak, amelyeket a Vásárló kizárólag saját céljára használhatja fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.

3. A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A Szolgáltató életmód témakörben kínál termékeket és szolgáltatásokat, úgy mint letölthető segédanyagokat, online illetve személyes konzultációt, valamint tréningeken, kurzusokon és esetenként meghirdetett workshopokon való részvételt.

4. Rendelési információk

4.1. A Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/jelentkezésével kijelenti, hogy jelen ÁSZF, valamint a weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat megismerte és elfogadja.

4.2. A Felhasználó a vásárlás/jelentkezés során köteles a saját, valós adatait megadni. Amennyiben a vásárlás/jelentkezés során megadott adatok valótlanok, vagy más személyhez kötődnek, a létrejövő szerződés semmis. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe a szolgáltatásokat.

5. A Megrendelés menete

5.1. A weboldalon megjelenített termékek/szolgáltatások kizárólag online rendelhetőek meg a „SHOP“ fül alatt a „Kosárba teszem“-re kattintva, szolgáltatások (konzultáció, események stb.) esetén a „Jelentkezem“ fülre kattintva a weboldalon keresztül. A termékekre megjelenített árak forintban értendőek és áfát nem tartalmaznak. (AAM jelentése = alanyi áfamentes).

5.2. Amennyiben akciós ár/ kupon kerül meghirdetésre, az Eladó az akció/kupon felhasználásának részleteiről és időtartamáról köteles pontos tájékoztatást nyújtani. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon használható fel, tehát a kedvezmények nem vonhatóak össze.

5.3. A weboldalon történő megrendelés során a Felhasználó kiválasztja az adott terméket a Shop-ban, majd a mennyiség megjelölésével a Kosárba helyezi. A Kosár tartalma bármikor megtekinthető, módosítható vagy törölhető. A Kosárban „A vásárlás folytatása” fülre kattintva, további termékeket helyezhet a Kosárba. A Megrendelés elküldéséhez a kívánt a „Tovább a pénztárhoz” fülre kell kattintani, majd a következő oldalon meg kell adni a kért megrendelői és számlázási adatokat. Ugyanezen az oldalon tudja megjelölni, hogy a Megrendelés leadását követően milyen módon kíván majd fizetni (közvetlen banki átutalás), majd a jelen ÁSZF elfogadása után, „Megrendelés elküldése” fülre kell kattintani, így a megrendelés véglegesítésre kerül, melyről rövid időn belül visszaigazoló email kap a Vevő.

5.5. A weboldalon történő szolgáltatások (konzultáció, események stb.) megrendelése esetén a Felhasználó a „Jelentkezem” fülre kattint (ami a „Kapcsolat” felületre navigál), itt nevét, email címét szükséges megadni, valamint rövid üzenetet küldhet Felhasználónak. Ezen a felületen történő jelentkezés nem jár azonnali fizetési kötelezettséggel, az a Felek szolgáltatásról való pontos egyeztetése után áll be, amint a Felhasználó megerősíti szándékát a vásárlásról Szolgáltató felé, a Szolgáltató részletes tájékoztató email-je után, amelyben bekéri Felhasználó számlázási adatait. Az átutalás beérkezése után kerül kiállításra a számla, és kezdődik meg az együttműködés a Felek között. A szolgáltatások árát az első személyes, vagy online találkozóig kell megfizetni. A 3 hónap időtartamú, vagy annál hosszabb együttműködés megrendelése esetén, a Felek külön megbízási szerződést köthetnek, amelyre jelen rendelkezések nem érvényesek.

5.6. A Közvetlen banki átutalás lehetővé teszi, hogy közvetlenül a weboldal üzemeltetőjének bankszámlájára utalja a megrendelt termék, szolgáltatás árát. Ebben az esetben az adatok megadása és az Általános Felhasználási Feltételek elfogadása után a “Megrendelés leadása” fülre kell kattintani, ezzel rögzítjük azonnal a megrendelést, s azonnal megjelennek az utaláshoz szükséges banki adatok, illetve a megadott email címre küldünk erről egy megerősítő üzenetet, illetve egy előlegszámlát is.

Szolgáltatások megrendelése esetén, a Szolgáltató az egyeztetések után, email-ben kéri be a számlázási adatokat. A számla az utalás beérkezését követően kerül kiállításra a http://www.billingo.hu oldalon keresztül, amely email üzenetben kerül megküldésre. Szolgáltató csak magánszemélyek részére állít ki számlát, amiről a Shop-ban is tájékoztatja a vásárlókat megrendelés előtt. Az Octonull Kft. által üzemeltetett www.billingo.hu oldal Adatkezelési Tájékoztatója az alábbi linken érhető el: https://www.billingo.hu/adatkezelesi-tajekoztato

5.8. Felhasználó létrehozhat vásárlói fiókot, de ez nem feltétele a megrendelésnek. A vásárlói fiók létrehozásakor Felhasználó által megadott adatok kezeléséről, felhasználásáról részletes információk az Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatóak.

6. A Megrendelés feldolgozása és Megrendelt termékek, szolgáltatások

6.1. A „Shop”-ban történő megrendelések feldolgozása 24 órán belül történik, így a hét bármely napján lehetőség van a rendelés leadására. A Szolgáltató minden esetben email üzenetben visszaigazolja a megrendelést és tájékoztatja a Felhasználót, ha a megrendelés teljesítése valamilyen technikai vagy egyéb probléma miatt átmenetileg akadályba ütközött. Szolgáltatások (konzultáció, események stb.) megrendelése esetén a jelentkezés elküldésétől számítva Szolgáltató 2 napon belül felveszi a kapcsolatot Felhasználóval.

6.2. Az általános teljesítési határidő; a fizetés időpontjától számítva 1 órán belül. A Felhasználó és a Szolgáltató egyéb határidőben is megállapodhat a teljesítés időpontja tekintetében. A szolgáltatások (konzultáció, események stb.) esetén a jelentkezés elküldése után Szolgáltató és Felhasználó pontosan egyeztetnek a teljesítési határidőről.

6.3. Ha a Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert meghatározott termék nem áll rendelkezésére vagy nem elérhető, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul értesíteni, és a vételárat visszafizetni legkésőbb 30 napon belül.

6.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, elírások vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben vagy egészben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

6.5. A Felhasználó az online vagy bankkártyás fizetés/utalást követően minden esetben visszaigazoló email üzenetet kap az adott termék tartalmáról, letöltésének menetéről. Szolgáltatások megfizetése esetében szintén visszaigazolást kap emailben.

6.6. Online segédanyagok a fizetést követően, a visszaigazoló levélben foglaltak alapján letölthetővé válnak a weboldalról a Felhasználó számára az általános teljesítési határidőn belül.

6.7. Személyes konzultáció vagy ezt tartalmazó termék esetén (kurzusok) 24 órán belül ajánlott a kapcsolatfelvétel. Az egyeztetés a konzultáció időpontjáról/módjáról esetleges helyszínéről email üzenetben történik. Online konzultáció esetén a Google Meet valamint a Skype csevegőprogramok használatára van lehetőség megegyezés szerint.

6.8. Online kurzusra vagy tréningre történő jelentkezés esetén minden esetben meg kell adnia a nevét és email címét, amire küldhetjük a tudásanyagokat, leckéket. Jelentkezéskor Szolgáltató azonnal küld egy üdvözlő levelet, amelyben minden további információról tájékoztatja.

6.9. Szolgáltató feltételezi, hogy a Felhasználó rendelkezik azzal a technikai tudással és informatikai háttérrel, amely szükségeltetik az anyagok letöltéséhez, valamint az online konzultáció lefolytatásához. A Felhasználó technikai tudásának/lehetőségeinek hiányosságai/korlátai miatt Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni, ha a tájékoztatás, egyeztetés és a termékleírás ellenére sem sikerül azt elérhetővé tenni számára azt.

7. Szerződés létrejötte

7.1. Ha a Felhasználó megrendelést küld Szolgáltatónak a weboldalon/email üzeneten keresztül, a Szolgáltató pedig „Shopban“ leadott rendelések esetén 24 órán belül, szolgáltatások esetén 2 napon belül visszaigazolja, távollévők közötti szerződés jön létre a felek között, amely elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. Ez alól kivételt képeznek az egyedileg egyeztetett 3 hónapra, vagy annál hosszabb időtartamra kötött megállapodások szolgáltatások megrendelése esetén, melyet a Felek külön megbízási szerződésben rögzítenek.

7.2. Az ily módon létrejött szerződés írásban kötött szerződésnek minősül, amelyre a magyar jog az irányadó. A szerződésre jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek az irányadóak. A Felhasználó vásárlásával magára nézve kötelezőnek fogadja el a fentiekben foglaltakat.

8. Elállási/felmondási jog és annak kizártsága

8.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 20. § (1) szerint „Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben /szolgáltatás nyújtására irányul szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja./ meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.”

8.2. A rendelet 29. § (1) bekezdése szerint „A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát a.) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

8.3. The Joy Junkie termékei esetében alapvetően digitális tartalmakról van szó, melyeknek használatba vétele nem visszafordítható, a használatba bocsátás pedig a Felhasználó kifejezett kérésére következett be, így jelen esetben a Felhasználót nem illeti meg az elállási jog. Személyes konzultációt, tanácsadást tartalmazó szolgáltatások esetén, az esetleges elállás a Felek közötti megegyezésen alapul, arra a számla kiállításáig kerülhet sor.

9. Jótállás, szavatosság

9.1. A termékek, szolgáltatások jellegére tekintettel The Joy Junkie nem vállal jótállást. A szavatosság kérdésköre pedig jelen esetben a termékek jellegéből adódóan nem értelmezhető.

10. Panaszkezelés

10.1. The Joy Junkie célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis panasza van a megrendelés teljesítésével, avagy a termékkel/szolgáltatással kapcsolatosan, úgy panaszát az 1. pontban megjelölt elérhetőségek valamelyikén teheti meg. (telefon, email, posta)

10.2. A Szolgáltató a panaszt lehetőség szerint azonnal kivizsgálja, és orvosolja. Egyéb esetben a Szolgáltató a beérkezett panaszokra 30 napon belül írásban vagy email üzenetben érdemi választ ad. A Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és annak egy másolati példányát elküldi a Felhasználónak. A panaszt a felvétel napjától számított 5 évig, az arra adott válasszal együtt megőrzi.

10.3. Amennyiben a Felhasználó panaszának békés rendezésére tett kísérlet és nem járt eredménnyel – tehát arra elutasító választ kap – azt írásban meg kell indokolnia Szolgáltatónak. Felhasználó jogosult vitás eset rendezésének igényével a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testülethez, vagy bírósághoz fordulni, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok sérelmének gyanúja esetén az illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi főosztályához intézhet bejelentést.

Olyan fogyasztói jogviták esetén, ahol a felek nem találnak megoldást peren kívül, a Felhasználó a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina körút 99., III. emelet 310.;
levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
telefonszám:06 1 488 2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

10.4. Vevő jogosult a felmerült jogvitája esetében online vitarendezési fórumon keresztül eljárást kezdeményezni. Az 524/2013/EU rendelet szerinti online vitarendezési platform elérhetőségei az alábbiak:

A Budapesti Békéltető Testület által üzemeltetett Online Vitarendezési Platform kapcsolattartói pont elérhetőségei: onlinevita@bkik.hu

Az Európai Bizottság által működtetett központi ügyfélszolgálat elérhetősége: ec-odr@europa.eu

Az Európai Unió Bizottsága által működtetett online vitarendező platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

10.5. A Felhasználó és a Szolgáltató vállalja, hogy mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges, a jogvita rendezésére The Joy Junkie magyar bíróság joghatóságát, és a hatásköri szabályoktól függően a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét köti ki.

10.6. A Felhasználó és a Szolgáltató között létrejött jogviszonyra Magyarország jogszabályai, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadóak.

11. Adatkezelés

11.1. A Szolgáltató a weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a weboldalon/email üzenetben leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. Részletes tájékoztatás az adatkezelésről itt található: https://kollarfranciska.hu/adatkezelesi-tajekoztato

12. Alkalmenként meghirdetésre kerülő rendezvények (workshop, előadás, tréning)

12.1. A Felhasználó (itt a továbbiakban Résztvevő) a jegyvásárlás pillanatában a jegy ellenértékének megfizetésével elismeri, hogy az elérhető jegytípusokról, illetve a Rendezvényről előzetesen teljes körű tájékoztatást kapott. Ennek értelmében a jegyeket a Szolgáltató (itt a továbbiakban Szervező) a vásárlást követően nem köteles sem visszaváltani, sem más típusra cserélni.

12.2. A Rendezvény elmaradása/lemondása esetén a Szervező köteles erről haladéktalanul tájékoztatni a Résztvevőket közlemény formájában weboldalán, közösségi felületein, vagy közvetlenül email üzenet formájában. A közleménynek tartalmaznia kell az elmaradt Rendezvényre vonatkozó összes fontosabb adatot, az elmaradás tényét és indoklását, a belépőjegyek visszaváltásának/visszatérítésének módját, folyamatát. A belépőjegy visszaváltását mindig ésszerűen kell meghirdetni és lebonyolítani; a visszaváltás folyamata ne jelentsen aránytalanul nagy terhet a belépőjegy visszaváltójának.

12.3. A Résztvevő az előre meghatározott időpontra szóló belépőjegy vásárlása esetén az elállás jogával nem élhet. Lejárt határidejű jegyet a Szervező még akkor sem köteles visszaváltani, ha a Résztvevő bármely oknál fogva akár igazoltan, akár igazolás nélkül nem tudott megjelenni a Rendezvényen.

12.4. A jegyeket a Résztvevő harmadik személynek semmilyen körülmények között nem értékesítheti, viszont abban az esetben átruházhatja, ha erről előzetesen, írásban értesíti a jelen ÁSZF-ben foglaltakról azt, akire a jegyét átruházta, és ezzel egyidejűleg írásban jelzi a Szervező felé ezen szándékát a hello@kollarfranciska.hu e-mail címen, illetve ha ezekkel együtt akkor, ha az átruházott jegy új tulajdonosa írásban jelzi azt a Szervező felé, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat megismerte, és elfogadta. Az átruházás csak akkor érvényes, ha a Szervező írásban jóváhagyja és visszaigazolja azt. A Rendezvény kezdetét megelőző 24 órával már semmilyen módon nem ruházható át másik személyre a belépőjegy.

12.5. Amennyiben vis maior (előre nem látható és elháríthatatlan akadály) következik be, amely a Szervező hatókörén kívül esik, és ez/ezek miatt a Szervező nem tudja a Rendezvényt lebonyolítani, úgy a Szervező nem tartozik sem jogi-, anyagi- vagy egyéb jellegű felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következményeként állt elő.

12.6. A Résztvevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a belépőjegy – akár elektronikus, akár papír formájában való- sokszorosításából, másolásából, eredő károkért kizárólag a Résztvevő felel. A virtuális belépőjegyet a Résztvevőnek ugyanúgy kell kezelnie, mint a papír alapú belépőjegyet,tehátazokmásolása,sokszorosításapolgári/büntetőjogi felelősségrevonással jár.

13. A Rendezvények házirendje

13.1. Alábbi házirend vonatkozik minden, The Joy Junkie (Kollár Franciska EV.) által szervezett rendezvényre jegyet váltó vendégre, illetve minden résztvevőre, aki a rendezvényen bármilyen formában részt vesz. A workshopra/előadásra/tréningre való részvétellel, illetve a rendezvényre való jelentkezéssel a résztvevő elfogadja, és magára nézve kötelezőnek tekinti a rendezvényre vonatkozó házirendben foglaltakat az alábbiak szerint.

13.2. Kérem, a zavartalan előadás érdekében a mobiltelefonját, illetve egyéb elektronikai eszközeit némítsa le, illetve az előadások ideje alatt kizárólag a rendezvény helyszínén kívül telefonáljon. Dohányozni kizárólag a rendezvény helyszínéül szolgáló épületen kívül, az arra kijelölt helyen lehet. Kérem, hogy tartózkodjon a szemeteléstől, a hulladékot az arra kijelölt helyen legyen szíves elhelyezni.

13.3. Szervező nem vállal felelősséget az elveszett, vagy eltűnt tárgyakért, továbbá az olyan jellegű károkért és balesetekért, melyek nem a Szervező hibájából adódnak. Résztvevő a jelen házirend elfogadásával, és a rendezvényen való részvételével elfogadja és kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy a szervező a rendezvény teljes ideje alatt képi- és hangfelvételeket készítsen, melyet szervező korlátlanul felhasználhat, és közölhet bármely médiában, betartva az összes vonatkozó jogszabályi előírást. Résztvevő elfogadja, hogy az előbbiekben tárgyaltakért semmilyen ellenszolgáltatásért nem jogosult, azaz a felvételekkel kapcsolatban semmilyen követelést, vagy egyéb jellegű igényt nem támaszthat a szervezővel szemben. Az előadásokról képi- és hangfelvétel készítése tilos, fénykép készítése viszont a szünetekben engedélyezett. Résztvevő az általa készített felvételeket nem értékesítheti, illetve egyéb kereskedelmi célból sem hasznosíthatja. Résztvevő az általa készített felvételeken szereplő más résztvevőket, kiállítókat, szervezőket stb., azok írásos beleegyezése nélkül nem nevesítheti, és személyiségi jogaikat nem sértheti. A rendezvény teljes képi- és hanganyaga szerzői jogvédelem alatt áll, annak tartalmát a résztvevő kizárólag saját felhasználására veheti igénybe, amennyiben a szervező ezt biztosítja a résztvevő számára. Az előbb említett felvételek egyéb jellegű felhasználása kizárólag a szervező előzetes írásbeli hozzájárulásával lehetséges.

Részletes tájékoztatás itt található: https://kollarfranciska.hu/adatkezelesi-tajekoztato

13.4. Szervező fenntartja a jogot a rendezvénnyel kapcsolatos bármely változtatásra. Résztvevő a rendezvény teljes ideje alatt segítségért fordulhat a szervezőhöz.

13.5. A rendezvény helyszínén, beleértve annak közvetlen környezetét, tilos bármely jellegű promóciós anyag terjesztése, reklámozás, vagy egyéb olyan jellegű tevékenység folytatása, melyre a szervező írásban nem adott engedélyt.

13.6. Kérem, hogy tartózkodjon minden olyan magatartástól és megnyilvánulástól, amely a rendezvény menetét zavarja, illetve másokat sért, vagy veszélyeztet. A Résztvevő teljes felelősséggel tartozik a jelen házirendben meghatározott szabályok betartásáért, illetve köteles az általa okozott kár megtérítéséért. A rendezvény zavartalan és biztonságos menete érdekében azon résztvevőt, aki jelen házirendet megsérti, azt a szervező jogosult időbeni korlát nélkül kitiltani a rendezvényről. A házirendet megsértő résztvevőt – a súlyosság mértékére való tekintettel – szervező először csak figyelmezteti, azonban ha a figyelmeztetés ellenére a résztvevő nem hagy fel a házirendet sértő magatartásával, vagy veszélyt jelent a többi résztvevőre, illetve a rendezvény biztonságára, vagy menetére, úgy szervező jogosult a résztvevőt a rendezvény helyszínének elhagyására felszólítani. A házirendet megsértő résztvevő nem tarthat igényt bárminemű díj visszafizetésére. Szervező minden nemű felelősségét kizárja a házirendet megszegő résztvevő okozta bármely jellegű kárért.

13.7. A jelen házirendben nem meghatározott szabályok kiegészülnek a rendezvény helyszínéül szolgáló épület házirendjével.

14. Titoktartás

14.1. The Joy Junkie (Kollár Franciska EV.) kötelezi magát arra, hogy védi és őrzi, valamint bizalmasan kezeli a szolgáltatás teljesítése során tudomására jutott információkat, bizalmas adatokat, információkat, dokumentumokat, és minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy azok megfelelő védelmét biztosítsa, azokat harmadik fél részére nem adja ki, a meghatározott céltól eltérően nem használja fel.

14.2. Szolgáltató a bizalmas adatokat, bizalmas információkat csak a szolgáltatás teljesítése céljából használhatja  fel, a tudomására jutott adatokat, információkat pedig csak a másik fél előzetes írásbeli hozzájárulásával hozhatják nyilvánosságra, kivétel, ha a közlésre jogszabály kötelezi.

14.3. A fenti titoktartási kötelezettség a szolgáltatás fennállása alatt és annak bármely okból történő megszűnését követően is korlátlan ideig hatályban marad.

A szerződő felek rögzítik, hogy a jelen feltételek átolvasást és értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elfogadnak és magukra nézve kötelező érvényűnek ismernek el.

Siófok, 2022. október 01.